consultanta comerciala pentru a acoperi aspectele esenţiale ale activităţii unei companii. Echipa noastră este formată din consultanți pregătiți să ofere cea mai bună soluție pentru business-ul acestuia. Oferim soluții pentru problemele existente și împreună cu clientul nostru identificăm particularitățile și necesitățile afacerii acestuia pentru a obține maximul de performanță în domeniul său de activitate. Activităţile de consultanţă comercială constau în: - Înfiinţarea societăţilor comerciale (redactatarea Actelor Constitutive, intocmirea si depunerea dosarului la Registrul Comertului, obtinerea si ridicarea Certificatului de Inmatriculare si a documentelor aferente);
- Autorizarea activităţilor comericale;
- Studii şi sondaje de piaţă;
- Promovarea şi politica promoţională.
Studiile de piaţă au un rol important în lansarea produselor/serviciilor, respectiv atragerea noilor clienţi şi păstrarea clienţilor actuali. Cea mai rapidă şi ieftină metodă de a realiza studiile de piaţă este chestionarul, informaţiile obţinute în urma acestuia reuşind să genereze diverse previziuni, estimări şi idei pentru toate produsele/serviciile. În acest caz vorbim atât despre produsele/serviciile aflate în stadiul de dezvoltare, cât şi pentru cele aflate deja pe piaţă şi cunoscute de publicul ţintă. În cazul produselor aflate în stadiul de dezvoltare cu ajutorul acestora se poate descoperi noi idei chiar de potenţialii clienţi. Obţinerea unui feedback din partea lor este esenţială, reuşind a fi testate diverse concepte pentru acelaşi produs/serviciu şi se poate determina care dintre ele poate avea mai mare impact la public şi în ce măsură se poate atrage potenţialii clienţi. De asemenea, se poate determina în acest fel şi preţul care va putea fi practicat pentru maximizarea vânzărilor şi obţinerea profitului. În cazul produselor aflate deja pe piaţă, studiile de piaţă oferă informaţii relevante, care pot determina modul în care este văzut produsul/serviciul respective de către clienţi, în comparaţie cu produsele/serviciile oferite de alte companii. Utilitatea promovării este cunoscută de toată lumea. Asigurarea unei legături permanente între clienţi şi companie este esentială. Toate companiile de pe piaţa românească au nevoie de o promovare pe termen lung, desfăşurând în mod frecvent activităţi de promovare. Pentru a avea succes în afaceri, o firmă trebuie să satisfacă în mod real cerinţele şi aşteptările clienţilor săi şi să atragă constand noi clienţi. Promovarea este un instrument cu ajutorul căruia o companie reuşeşte să influenţeze comportamentul publicului. |