Inainte de a va propune sa promovati un website, trebuie sa va ganditi si la design. Un element important este si definirea publicului ţintă. Odata stranse informatiile ce caracterizeaza publicul tinta, se trece la tehnica propriu-zisa de marketing si promovare online, care se dovedeste a fi cea mai importanta etapa de strangere de vizitatori si atragere de potentiali clienti. Va propunem solutii de marketing online bazate pe: SEO, reclama platita prin Google si siteuri de socializare, Newslettere Search Engine Optimization sau SEO este un aspect foarte important de promovare online a unui site. Aceasta etapa implică analiza de cercetare şi cunoştinţe avansate de algoritmi mereu în schimbare. Pachetele de optimizare SEO oferite de firma noastra de web design includ: -
- Analiza cuvintelor cheie
- Analiza concurenţei ce folosesc aceleasi cuvinte cheie dorite de dumneavoastra
- Creare de pagini de destinaţie şi de optimizare
- SEO cu pagini caracterizate prin drepturi de autor
- Pagina optimizata pentru home page (prima pagina)
- Inscrierea siteului in directoare romanesti si straine si dupa caz in siteuri de anunturi
- Consultanta şi consiliere cu privire la strategia de marketing actuala
- Crearea unei Site Map (harta a siteului cu linkurile interne)
- Verificarea de linkuri ce intra si pleaca de pe site
- Optimizarea structurei de navigaţie, dacă este necesar
Reclama platita prin Google Adwords si siteurile de socializare implica: Conexiuni – Plata pe click; se creaza o legatura intre afacerea dumneavoastra si client, cand se cauta dupa serviciile oferite de siteul dumneavoastra; Limita buget – Se definesc cheltuielile lunare pentru campania dvs. de publicitate pentru a rămâne pe bugetul stabilit initial Flexibilitate – Se pot regla oricand plătiţile pe clic, in functie de cheltuieli şi limitele bugetului Cercetarea de piata – Se genereaza mai multe campanii şi se compara in acelasi timp ratele de succes date de publicul-ţintă Urmărire – se inregistreaza clicurile pe anunţurile care au fost convertite in achiziţii, sign-up-uri, pagini vizitate si comenzi. |