Armand Business Center este construit in 2013 si se situeaza la etajul 1 si 2 si detine aproximativ 70-80 de statii de lucru ce ofera servicii complete impartite in mai multe camere amenajate pe o suprafata de peste 700mp, cu acces la locuri de parcare. Va oferim posibilitatea de a ocupa un nou sediu cu birouri elegante, fara complicatii de inchiriere cu acces gratuit si nelimitat la trei sali de sedinta utilate complet cu aparatura necesara si moderna. Personalul se va ocupa de administrarea de birou, permitandu-va sa va concentrati pe promovarea afacerii dumneavoastra. Oferta noastra cuprinde: - mobilier complet (birou, scaun, role box, cuier, cos de gunoi si personal pentru curatenie) - accesul la bucatarie ( cafea, ceai, apa, zahar) - mentenanta (apa, energie electrica, gaze ) - servicii de recepti si posibilitatea inregistrarii sediului social - accesul la imprimanta si serviciile IT sunt incluse in pretul de inchiriere post de lucru - salile de sedinta sunt complet mobilate ( flipchart, tabla magnetica si markere, telefon cu posibilitatea de organizare de teleconferinta, sprijin IT, internet/ wi- fi ) FLASH OFFICE SOLUTIONS este operațional în Maria Rosetti Tower într-o cladire de birouri de ultima generatie, situat în centrul Bucureștiului, pe strada Maria Rosetti, la câteva minute de mers pe jos de la statia de metrou Universitate, cu acces usor catre toate celelalte zone de birouri si catre toate tipurile de mijloace de transport. FLASH OFFICE SOLUTIONS se face remarcat prin formatului propriu de business, de a închiria birouri complet mobilate si echipate, în cadrul unui centru cu toate serviciile incluse, dar care respecta ambianta profesionala de afaceri, cu un spatiu de lucru mai mare per angajat. Centrul se adreseaza atât celor care au nevoie de o adresa pentru un start-up sau o filiala locala, cuprins printr-un pachet de birouri virtuale, cât și companiilor care au nevoie de un birou la cheie. In costul pentru un birou individual, sunt cuprinse urmatoarele facilitati : - Fiecare membru al centrelor noastre primește gratuit cardul Flash Office - INSTANT OFFICE BENEFITS prin care are acces la servicii si produse cu un preț mai mic, printr-un sistem de reduceri între 10 și 20% - Mobilier complet (birou, scaun, role box, cuier, cos de gunoi) - Acces bucatarie(cafea, ceai, apa, zahar) - Mentenanta (apa, energie electrica, gaze ) - Personal pentru curatenie zilnica - Colectare si notificare corespondenta primita - Inregistrare sediu social sau punct de lucru - Acces imprimanta, scanner si copiator ( pana la 100 pag./luna) - Support IT - Acces nelimitat la sali de sedinta ( flipchart, tabla magnetica si markere, telefon cu posibilitatea de organizare de teleconferinta, sprijin IT, internet/ wi-fi ) - Afisare logo la receptia de la etajul 2 - Conexiune internet 100Mbps – extern- 24/7 paza si acces controlat pe baza de card si supraveghere video |