SERVICII DE ASISTENTA, CONSILIERE & MEDIERE; Tipuri de conflicte in domeniul protectiei consumatorului, cand consumatorul invoca existenta unui prejudiciu ca urmare a achizitionarii unui produs, serviciu defectuos, a nerespectarii clauzei contractuale ori garantiilor acordate, a existentei unei clauze abuzive in contractele din domeniu si pentru incalcarea unor drepturi din legislatia nationala si UE. in materia dreptului familiei (continuarea casatoriei, partajul bunurilor comune, exercitiul drepturilor parintesti, stabilirea domiciliului copiilor, contributia parintilor la intretinerea copiilor, orice alte neintelegeri care apar intre soti). in domeniul litigiilor privind posesia, granituirea, stramutarea de hotare, precum si in orice alte litigii cu privire la raporturile de vecinatate. in domeniul raspunderii profesionale in care poate fi angajata raspunderea profesionala, respectiv cauzele de malpraxis. in litigiile de munca izvorate din incheierea, executarea di incetarea contractelor individuale de munca. in litigiile civile(de natura comerciala) a caror valoare este sub 50.000 lei, cu exceptia cazurilor in care s-a pronuntat o hotarare executorie de deschidere a a procedurii de insolventa, etc. in materia penala pentru infractiunile in care actiunea penala se pune in miscare la plangerea prealabila a persoanei vatamate, iar impacarea partilor inlatura raspunderea penala, dupa formularea plangerii. |