Un office operational este inteles diferit de la companie la companie si este cel mai des intalnit tip de birou de lucru. În general mobilierul operaţional intră în categoria mobilierului comercial. De la functionarii publici si pana la operatorii din marile companii, biroul operational este o necesitate in mediul de business. Mobilier Opera?ional la ComandăBy Gabi Bodnar April 14, 2016 Leave a comment Un office operational este inteles diferit de la companie la companie si este cel mai des intalnit tip de birou de lucru. În general mobilierul operaţional intră în categoria mobilierului comercial. De la functionarii publici si pana la operatorii din marile companii, biroul operational este o necesitate in mediul de business. Contactează-ne pentru o ofertă personalizată, producem mobilier opera?ional la comandă pentru orice spa?iu! Galerie Birou Opera?ional Destine Totusi, indiferent de tipul companiei, acesta are aceeasi destinatie si este de dorit ca orice piesa de mobilier pentru biroul operational sa fie cat mai ergonomica iar spatiul disponibil cat mai optimizat. In ceea ce priveste mobilierul de office operational acesta este de regula compus din: - birouri
- casetiere
- dulapuri pentru bibliorafturi
- mese de consiliu, si alte elemente complementare.
Conceptul de mobilier operaţional este util în special în afacerile cu angajaţi numeroşi, unde este necesară atât optimizarea spaţiului cât şi amenajarea eficientă a acestuia. Mobilierul operaţional este caracterizat de un design specific, de durabilitate şi funcţionalităţi multiple. Un mobilier operaţional ideal este cel care îmbină utilitatea cu aspectul plăcut. Cel mai des întâlnit “spa?iu de lucru” este compus din urmatoarele elemente de mobilier opera?ional: - Birourile operaţionale trebuie să fie adaptate specificului afacerii. Astfel, un call center are nevoie de birouri cu paravan, care să ofere spaţiu propriu fiecărui angajat, dar fără a crea efectul de “cutie de chibrit”. De asemenea, un birou operaţional pentru call-center trebuie să fie confortabil şi să fie prevăzut cu un minim spaţiu de depozitare.
- Casetiere
- Dulapuri pentru bibliorafturi – trebuie să fie stabile, încăpătoare şi aspectuoase. Cele mai noi tendinţe pun accentul pe finisarea de lux.
- Mese de consiliu – acestea trebuie să fie funcţionale şi să se integreze placut în stilul de ansamblu ar spaţiului de lucru.
|