SC E-BODA DISTRIBUTION SRL, unic importator al gamei de produse electronice E-Boda, va pune la dispozitie o procedura de service rapida si eficienta. În cazul în care nu aveti posibilitatea de a ajunge la service-ul nostru autorizat din Sos Dudesti-Pantelimon, nr 1-3 Sector 3, Bucuresti (langa statia de metrou Republica), va punem la dispozitie moduri speciale de preluare a aparatelelor, care nu necesita deplasarea dvs.: 1. Plaseaza online o sesizare service(dureaza ~3 minute) - acceseaza formularul de sesizari service aici sau http://service.e-boda.ro/ - compleaza formularul si plaseaza sesizarea cu succes - un consultant E-Boda te contacteaza in maxim 48 de ore de la plasarea sesizarii pentru a va oferi toate detaliile despre procedura de reparatie 2. Contacteaza telefonic service-ul E-Boda(durata variabila in functie de apeluri) - se contacteaza sevice-ul E-Boda la numarul de telefon 031.425 37 75 si asteapta preluarea apelului de catre un consultant - se stabileste împreuna cu un consultant E-Boda natura defectiunii; - SC E-Boda Distribution SRL va trimite un curier rapid pentru ridicarea aparatului defect; - aparatul se restituie reparat în 5 – 15 zile de la receptionarea lui în service-ul E-Boda. E-BODA SERVICE CENTER: Adresa: Sos Dudesti-Pantelimon, nr 1-3 Sector 3, Bucuresti (langa statia de metrou Republica) Telefon: 031.4253.775 FAX: 031.4253.888 Suport tehnic:E-mail: support[at]e-boda.ro Program: De Luni pâna Vineri între orele 9:00 si 17:00. Pentru sugestii, reclamatii sau nerespectarea termenelor de reparatie oferite sau prevazute de legislatia in vigoare, va rugam sa trimiteti email catre directorul de service la adresa reclamatii-service[at]e-boda.ro. |