Pentru a beneficia de o reparatie de calitate si pentru a nu afecta garantia produsului, va recomandam sa faceti orice reparatie la unitatea Service E-Boda sau la un alt service agreat de E-Boda pentru produsul dumneavoastra. In cazul in care realizati o reparatie intr-un service neagreat, garantia produsului se va pierde. Constituie post-garantie orice produs al carui defect a survenint ca urmare a unei utilizari sau punere in functiune necorespunzatoare. Cauzele cele mai frecvente care duc la pierderea garantiei sunt: contactul cu lichide, utilizarea sau punterea in functiune in alte moduri decat cele recomandate, alimentarea cu alte tensiuni decat cele specificate, desigilarea produsului sau interventia service neautorizata, ruperea sau indoirea mufelor, lipsa sau modificarea seriilor de identificare. Atentie: In cazul in care Service-ul E-Boda nu are in stoc sau nu poate procura materialele necesare reparatiei, este obligat sa ofere o solutie, aceasta putand fi una din urmatoarele: - Punerea clientului pe o lista de asteptare
- Propunerea de inlocuire a produsului cu un model similar sau de generatie mai noua, oferindu-se un discount de la pretul de vanzare normal.
Service Clienti Program: de luni pana vineri intre orele 9:00 si 17:0 0031.425.37.75 |