Activitatile implicate pe segmentul de administrare personal ar fi: • Colectarea, arhivarea, actualizarea documentelor de personal: √preferam ca arhivarea sa se faca la sediul angajatorului, atat pentru a fi la indemana acestuia pentru a avea informatia la indemana, cat si pentru eventualele controale din partea Inspectiei Muncii, atunci cand inspectorii de control le solicita • Administrarea si actualizarea dosarului de personal • Gestionarea relatiei cu autoritatile din domeniul relatiilor de munca • Elaborarea analizelor si a rapoartelor asupra capitalului uman: √ situatii statistice legate de forta de munca, cheltuieli cu salariile, indicatori financiari in legatura cu forta de munca • Intocmirea si eliberarea documentelor de personal, salarizare, solicitate de angajat √ contractulul individual de munca si alte tipuri de contracte specifice relatiilor de munca √ adeverinta de vechime √ adeverinta de asigurat in sistemul public de sanatate • Inregistrarea modificarilor contractuale in aplicatia REVISAL si transmiterea acestora pe portalul REGES • Intocmirea raportarilor lunare catre management, la solicitarea acestora, cu specificul fiecaruia • Generarea declaratiei D112 si depunerea acesteia la solicitarea clientului |