Traind în era globalizarii, promovarea multilingvismului a devenit o necesitate. Astfel Scoala Germana Fridolin are ca obiectiv principal educarea copiilor dumneavoastra ca plurilingvisti prin însusirea limbii germane ca limba materna. Prin învatarea limbii germane si printr-o incursiune în punctul de vedere al celorlalti, elevii nostri devin mai toleranti, mai dispusi sa faca compromisuri, mai constienti de complexitatea societatii noastre. Consideram ca inteligenta emotionala si cea sociala sunt la fel de importante ca si inteligenta intelectuala. Abordarea noastra integrata ofera aptitudini si valori care ajuta la dezvoltarea auto-motivatiei precum si a capacitatilor de învatare independenta, fapt ce îi va ajuta pe elevi sa reuseasca în toate complexitatile vietii cu adaptabilitate, creativitate, echilibru emotional si gândire critica. Scoala noastra asigura elevilor un mediu sigur si pozitiv în care acestia îsi pot dezvolta creativitatea, gândirea critica si personalitatea în raport cu societatea actuala. Pe lânga promovarea limbii si culturii germane, convingerile noastre privind predarea si învatarea sunt ca profesorii detin cheia catre universul educatiei. Un profesor eficient creeaza un mediu bazat pe colaborare, rezolvare de probleme si realizare de conexiuni. Acesta încearca sa cunosca interesele elevului si sa-l încurajeze în a-si aprofunda cunostiintele si sa tinda spre perormanta. Profesorul trebuie sa fie preocupat în permanenta de propria dezvoltare profesionala cu scopul îmbunatatirii actului educational si sa sustina placerea elevilor de a veni la scoala prin metode si tehnici de predare atragatoare, specifice fiecarui nivel de vârsta. Cheia sta în a face învatatul o activitate placuta si nu o sarcina. Eficienta profesorilor se dovedeste prin descoperirea trasaturilor specifice, calitatilor, talentelor si potentialul de dezvoltare al fiecarui elev în parte. Un elev de succes are capacitatea sa-si foloseasca abilitatile critice si creative pentru rezolvarea problemelor, are o atitudine pozitiva fata de învatat si un punct de vedere pozitiv cu privire la propriile capacitati. |