Just IT Service Bucuresti - Depanare aparate Sony si Panasonic Afisari: 4520
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Foto (aparate clasice si digitale, laboratoare) Vizitatori: 1929
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Stefan cel Mare, Nr. 40, bl.118, Parter Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745341719; 0212017158
-------------------------
Web: Internet
  email: service@justit.ro
  site: www.justit.ro

 
Procedura service SONY  
Detalii  

După recepţionarea produsului în service clientul primeşte în scris (email, sms) sau telephonic rezultatul diagnozei complete şi devizul de componente şi manoperă necesare reparaţiei.

• Reparaţia se porneşte numai după ce clientul îşi dă acceptul în scrissau verbal  asupra devizului.

• După ce clientul şi-a dat acordul în scris pe email sau direct pe deviz, asupra înlocuirii unor componente departamentul de service al companiei trece la executarea procedurii de reparaţie.

• În tot acest interval de timp, clientul prin acordul dat înţelege şi acceptă că nu poate anula comanda de reparaţie şi că va achita valoarea servisării care i-a fost adusă la cunoştinţă înainte de a-şi da acordul.

• În cazul reparaţiilor în afara garanţiei, unele componente SONY comportă doua preţuri:

1. preţ standard (full price) – clientul rămâne proprietarul componentei defecte care i se returnează odată cu echipamentul reparat;

2. preţ redus/de schimb (exchange price) - clientul îşi dă astfel acceptul că JustIT poate trimite componenta defectă la SONY pentru a putea primi componenta functională cu preţ redus – condiţie obligatorie. În acest caz, după exprimarea acceptului, clientul nu mai poate solicita componentele defecte înapoi.

• După repararea echipamentului şi testările finale clientul este notificat că poate să vină la centrul de service să preia echipamentul reparat.

Termenul de preluare din service:

• Clientul are obligaţia să preia echipamentul în maxim 15 zile de la data când a fost anunţat că produsul este reparat sau că nu poate fi reparat sau de la refuzul de reparaţie dat de client. În cazul în care produsul nu este ridicat în termen de maxim 90 zile de la anunţare, pentru perioada care depăşeşte 15 zile se aplică o taxă de depozitare de 20 lei/zi. În situaţia în care produsul nu a fost ridicat în termen de 90 zile de la anunţare, clientul acceptă să renunte la dreptul de proprietate asupra acestuia, echipamentul rămânând în proprietatea JUSTIT SRL Astfel JUSTIT SRL poate dispune de echipamentul abandonat în orice mod (inclusiv valorificându-l pentru recuperarea creanţelor Clientului sau predându-l societăţii de reciclare.

Garanţii

• Termenul de garanţie pentru servicii hardware (manoperă) este de 3 luni de la data predării echipamentului functional către client conform H.G. 394/1995 şi acoperă defecţiunile provocate datorită montajului incorect sau neconform a piesei înlocuite cu respectarea legislaţiei în vigoare.

• Termenul de garanţie pentru componentele SONY schimbate este de 3 luni de la data predării echipamentului funcţional către client.

• Componentele de service primite de la SONY pentru reparaţii sunt noi sau recondiţionate, şi sunt echivalente, din punct de vedere al performanţei şi fiabilitaţii, celor noi.

• Serviciile software nu au garanţie.

• Integritatea datelor nu este asigurată. Pierderea acestora datorată intervenţiei în service sau în urma unor defecte ale mediilor de stocare (hard disc, flash drive, etc) nu poate fi imputată firmei JUSTIT SRL. Din acest motiv recomandăm clienţilor să îşi facă o copie de siguranţă a datelor personale înainte de predarea echipamentului în service.

• JUSTIT SRL garantează confidenţialitea datelor cu caracter privat stocate pe echipamentul predat de către client conform acestui document oficial.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accesorii foto  |  Aparate foto  |  Aparate foto reparatii  |  Articole foto  |  Audio echipamente auto  |  Boxe audio  |  Boxe auto  |  Boxe compacte  |  Camere foto  |  Camere video  |  Camere video ip  |  Camere video reparatii  |  Cd playere reparatii  |  Centru service autorizat  |  Depanare auto  |  Dreptul de proprietate  |  Dvd playere auto  |  Dvd playere reparatii  |  Dvd playere service  |  Echipamente audio  |  Echipamente audio auto  |  Echipamente compacte  |  Echipamente diagnosticare  |  Echipamente diagnosticare auto  |  Echipamente foto  |  Foto (aparate clasice si digitale laboratoare)  |  Foto aparate reparatii  |  Garantie si postgarantie  |  Hardware reparatii  |  In afara garantiei   |  Lcd reparatii  |  Postgarantie   |  Rame foto  |  Recuperarea datelor  |  Reparatii hardware  |  Reparatii perioada garantie  |  Reparatii software  |  Service autorizat  |  Service hard  |  Service postgarantie  |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii hardware  |  Servicii software  |  Sisteme portabile  |  Software reparatii  |  Video playere  |  Video recordere  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.