SWS International Bucuresti - Comercializare si service cantare si balante Afisari: 2718
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Cantare si balante Vizitatori: 1151
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Elev Stefanescu Stefan, Nr. 2, Bl. 462, Parter, Ap.3 ,Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212502090; 0722275386; 0212504629
-------------------------
Web: Internet
  email: office@sws.ro
  site: www.sws.ro

 
Despre noi  
Detalii  video  

Compania SWS International a fost infiintata in anul 2001si isi desfasoara activitatea in urmatoarele domenii: productie de sisteme de cantarit, import si comercializare a unei game foarte largi de sisteme de cantarit, service in perioada de garantie, post-garantie si reparatii la diverse tipuri de aparate de cantarit.

Principalul nostru obiectiv este sa gasim cea mai buna cale pentru a va ajuta in a conduce cu usurinta si siguranta, activitatile dumneavoastra tehnologice sau comerciale.

Politica in domeniul calitatii S.C. S.W.S. INTERNATIONAL S.R.L. este de a realiza produse· si de a furniza servicii de calitate, pentru a satisface necesitatile explicite si implicite ale clientilor, in conditiile respectarii cerintelor legale si realizarii de profit. Politica în domeniul calitatii se aplica pentru:

·  Productie, verificare si service, aparate de cantarit (cu functionare automata/neautomata)

· Comercializare si inchiriere de aparate de cantarit si greutati etalon 

Pentru a pune in practica aceastã politica, conducerea S.C. S.W.S. INTERNATIONAL S.R.L. a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 si Directiva 90/384/EEC completata cu Directiva 93/68/EEC, inlocuita cu 2009/23/EC privind introducerea pe piata a aparatelor de cantarit cu functionare neautomata.

Obiectivele principale in domeniul calitatii ale organizatiei noastre sunt urmatoarele:

· livrarea de produse si furnizarea de servicii conforme conditiilor specificate, la termenele stabilite, in scopul cresterii satisfactiei clientilor;

 

· prevenirea neconformitatilor in toate fazele de realizare a produsului sau de furnizarea serviciului, ceea ce va conferi incredere clientilor si va aduce beneficii organizatiei si angajatilor;

 

· mentinerea si largirea sectorului de piata;

 

· mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
Prezentare video
 
Adaptor usb  |  Afisare greutate  |  Aparate cantarit  |  Aparate de cantarit reparatii  |  Auto platforma  |  Balante electronice  |  Balante laborator  |  Balante precizie  |  Balante reparatii  |  Cantar structura metalica  |  Cantar baie  |  Cantare auto  |  Cantare carlig  |  Cantare electronice vanzari  |  Cantare platforma  |  Cantare tehnice  |  Cantare, balante reparatii  |  Celule de sarcina   |  Centru service autorizat  |  Certificat calitate  |  Curatat si igienizat   |  Distribuitor in romania  |  Electronice vanzari  |  Indicatoare greutate  |  Indicatoare greutate  |  Iso 9001  |  Livrarea produsului   |  Lucrari de rezistenta  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Nivelul de lumina   |  Otel inox   |  Panouri modulare  |  Platforme cablu  |  Post productie  |  Produse post  |  Rampe acces  |  Reparatii diverse  |  Reparatii perioada garantie  |  Reparatii perioada post garantie  |  Service autorizat  |  Service post garantie  |  Servicii de reparatii  |  Sisteme management  |  Sisteme tehnologice  |  Structura metalica  |  Taste otel  |  Temperatura de lucru  |  Tip cantar  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificari metrologice  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.