A&B Activ pune la dispozitia clientilor sai intreaga gama de servicii de arhivare prestata atat in cadrul depozitului de documente detinut de A&B Activ, cat si in sediul clientului la nivel national. Toti clientii beneficiaza de urmatoarele avantaje: Fondare documente se efectueaza conform planului metodic de lucru intocmit in functie de organigrama institutiei; Inventariere documente se executa in functie de criteriile stabilite prin nomenclatorul arhivistic; Sortare documente se aplica tinand cont de termenele de pastrare si departamentele creatorului; Ordonare documente este efectuata conform termenelor de pastrare si al tipului de documente; Organizare documente implica schema de ordonare cronologica si alfabetica; Numerotare documente se efectueaza la documentele ce au termen de pastrare permanent; Opisare documente este operatiunea de identificare si notare a documentelor din dosar; Scriere pe cotor a elementelor de identificare pentru o regasire mult mai usoara dosarelor; Sigilare dosare ofera conformitatea continutului documentelor cu inventarul efectuat; Ghid de depozit se completeaza cu elementele de identificare a dosarelor pentru o gasire cat mai rapida; |