Abil Cont - Servicii contabilitate Afisari: 6
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 1
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
-------------------------
Phone: Telefon
  0728283578
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@abilcont.ro
  site: www.abilcont.ro

 
Insolventa / faliment  
Detalii  

Insolventa este acea stare patrimoniala a debitorului, caracterizata prin insuficienta fondurilor banesti disponibile pentru plata datoriilor exigibile.” (legea nr. 85/2014 art.5, pct. 29)

Prin întrunirea unor conditii, aprobarea planului creditorilor si confirmarea lui de judecatorul sindic, debitorul ajuns în stare de insolventa are posibilitatea de a intra într-o faza de reorganizare. Daca activitatea devine profitabila si se pot plati creantele creditorilor, acesta iese din starea de insolventa, urmând reinsertia în circuitul economic. În cazul în care nu se respecta planul, debitorul iese din faza de reorganizare si intra în faliment, moment în care activitatea este sistata si începe procedura de valorificare a bunurilor si in final radierea societatii.

Servicii asigurate:

  • Consultanta privind procedura de reorganizare/lichidare;
  • Redactarea si completarea cererilor pentru înregistrarea drepturilor de creanta a creditorilor;
  • Redactarea si completarea cererilor pentru deschiderea procedurii de reorganizare sau faliment;
  • Asistenta juridica si reprezentare în procedura de insolventa atât pentru creditori cât si pentru debitori;
  • Întocmirea actelor necesare declansarii procedurii de atragere a raspunderii ale organelor de conducere ale societatii;
  • Reprezentarea clientului pe parcursul întrunirii creditorilor;
  • Asistenta si consultanta în recuperarea creantelor;
  • Analiza solvabilitatii debitorilor;
  • Îndeplinirea atributiilor de administrator special în conditiile legii;
  • Întocmirea rapoartelor de analiza a societatii necesare stabilirii cauzelor care au dus la starea de încetare de plati precum si a altor rapoarte cerute de Legea nr. 85/2014;
  • Inventarierea activelor societatii în conformitate cu prevederile legislatiei în vigoare;
  • Consultanta la întocmirea rapoartelor de evaluare a unor active care urmeaza a fi valorificate prin vânzare în cadrul procedurii de faliment;
  • Conducerea sau supravegherea activitatii societatii pe perioada de observatie, reorganizare judiciara si faliment;
  • Întocmirea planului de reorganizare si supravegherea respectarii acestuia;
  • Studierea pietei în vederea identificarii unor potentiali clienti în vederea valorificarii bunurilor societatilor în insolventa;
  • Întocmirea strategiei de valorificare a activelor societatii aflate in insolventa, fie prin licitatie, fie prin negociere directa în conditiile Legii nr. 85/2014;
  • Lichidarea bunurilor societatii;
  • Întocmirea planurilor de distribuire a sumelor obtinute din lichidarea bunurilor societatii;
  • Întocmirea rapoartelor de închidere a procedurii insolventei în conditiile Legii nr. 85/2014;
  • Formularea cererilor de antrenare a raspunderii membrilor organelor de supraveghere din cadrul societatii sau de conducere in conformitate cu prevederile art. 138 din Legea Insolventei;

Consultanta in gestionarea problemelor sociale, de protectie a mediului precum si in relatiile cu creditorii societatii sau orice alte institutii implicate in procedura insolventei.

Consultanta financiara     

„Un om de succes este cel care îsi construieste fundatia afacerii sale din caramizile pe care altii le-au aruncat în el.” (David Brinkley)

Prin serviciile de consultanta financiara, încercam sa oferim solutii pentru probleme de contabilitate, salarizare si/sau alte probleme care apar în dezvoltarea afacerii.

Amintim mai jos câteva dintre aceste servicii:

  • Consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune conform normelor in vigoare;
  • Consultanta manageriala si financiara efectuata potrivit termenilor angajamentului convenit cu clientul;
  • Instruirea personalului cu privire la întocmirea corecta a documentelor si circuitul acestora în cadrul societatii;
  • Întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a cash-flow-ului;
  • Analiza datoriilor si a creantelor;
  • Analiza capitalurilor si a imobilizarilor;
  • Pregatirea dosarului necesar contractarii de credite;
  • Formularea întrebarilor oficiale catre A.N.A.F.;
  • Informarea constanta privind modificarea legislatiei financiar contabile si fiscale;
  • Consultanta financiar-contabila;
  • Consultanta privind salarizarea;
  • Consultanta privind efectuarea operatiunilor de fuziune;
  • Alte servicii privind consultanta financiar-contabila.

Oferim servicii pentru înfiintarea de SRL / PFA / II / IF / SRL-D.

Ce presupun aceste servicii?

  • Redactare acte constitutive; aditionale + mentiuni;
  • Deschidere / Înfiintare filiale; puncte de lucru;
  • Redactarea diferitelor declaratii, cereri notificari;
  • Obtinere autorizatii de functionare;
  • Deschidere / Închidere puncte de lucru / sucursale / filiale / sediu permanent / reprezentante;
  • Majorare / Diminuare de capital social;
  • Schimbare sediu social;
  • Recodificari CAEN;
  • Schimbare denumire;
  • Schimbare / Completare obiect de activitate;
  • Vânzare / cumparare parti sociale;
  •  Divizare societate;
  • Suspendare activitate;
  • Lichidare societate;
  • Excludere asociat;
  • Atragerea raspunderii administratorului;
  • Continuare activitate societate cu mostenitorii legali;
  • Redactare convocari AGA;
  • Asistenta juridica în cadrul Adunarii,
  • Redactare hotarâri AGA;
  • Înregistrare Hotarâri AGA la Registrul Comertului;
  • Obtinere autorizatie de functionare (Primarie);
  • Obtinere autorizatii de mediu;
  • Obtinere autorizatie sanitar veterinara (DSVSA);
  • Obtinere autorizatie DSP (sanatate publica);
  • Obtinere autorizatie firma (luminoasa).
  • Tarifele difera în functie de serviciul solicitat.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte aditionale  |  Acte aditionale majorare capital social  |  Acte constitutive  |  Acte firma  |  Actelor constitutive  |  Active financiare  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Adeverinte medicale  |  Administrare personal  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza pietei  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza solvabilitatii debitorilor  |  Asigurari sociale   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asistenta veterinara  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii mediu  |  Capital social  |  Cash management  |  Cereri de suspendare  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Circuitul documentelor  |  Colaborare afaceri  |  Componente conexe  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta probleme mediu  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract pe termen lung   |  Control fiscal  |  Controlul intern  |  Cost management  |  Creante exigibile  |  Creditorii debitorului   |  Cumparare domenii  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare patrimoniala  |  Evaluare personal  |  Evaluare stare sanatate  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari risc  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontaje  |  Expertiza contabila  |  Expertiza in consultanta  |  Faza de reorganizare  |  Firma contabilitate  |  Firma luminoasa  |  Fiscalitate consultanta  |  Gestiune declaratii  |  Gestiunea resurselor umane  |  Implementare si control  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Informare prognoze  |  Insolventa debitorului  |  Instruirea personalului  |  Inventarierea activelor societatii  |  Investitii financiare  |  Judecatorul sindic   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Luarea deciziilor  |  Lucrari si servicii  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management proiect  |  Marketing online  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificarea actelor constitutive,  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Numerar operatiuni  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Parti sociale   |  Performanta companiei  |  Permanent mediu  |  Personal intern  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Procedura de insolventa   |  Procedura insolventei  |  Proiect management  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raport expertiza  |  Recodificari caen  |  Recomandarile medicale  |  Redactare acte   |  Redactare acte aditionale  |  Redactare acte constitutive  |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea de acte aditionale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Registrul comertului  |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare procedura insolventei  |  Reprezentare registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Risc financiar  |  Sanatate publica  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de avocatura  |  Societate de consultanta  |  Solutii protectie  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Stare de faliment   |  Stare de insolventa  |  Sucursale, filiale, reprezentante  |  Supraveghere contabilitate  |  Supraveghere financiara  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Zone de expertiza  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.