Adaptarea planului de conturi / implementarea unui soft de contabilitate, în functie de cerintele si nevoile clientului; Înregistrarea cronologica a documentelor financiar-contabile în conformitate cu legislatia în vigoare; Întocmirea jurnalului de cumparari, respectiv a jurnalului de vânzari; Întocmirea registrului de mijloace fixe; Întocmirea situatiei cheltuielilor în avans, respectiv veniturilor în avans; Reconcilierea si înregistrarea operatiunilor aferente stocurilor; Evidenta jurnalelor de banca, respectiv a registrului de casa; Întocmirea registrului jurnal si a registului carte mare; Întocmirea balantei de verificare sintetica si analitica; Întocmirea raportarilor si a declaratiilor fiscale – TVA, impozit pe microîntreprindere, impozit pe profit, impozit specific, taxe si impozite aferente salariilor, AMEF, alte declaratii solicitate de catre Autoritati în conformitate cu legislatia în vigoare; Întocmirea ordinelor de plata si transmiterea catre client, precum si îndrumarea efectuarii viramentelor catre bugetul de stat; Întocmirea raportarilor/situatiilor financiare interimare, semestriale si anuale; Obtinerea certificatului de atestare fiscala; Asistenta în fata organelor de control; |