Societatea noastră are personal abilitat ce poate organiza activitatea şantierelor temporare şi mobile prin verificarea, întocmirea şi actualizarea documentelor necesare, conform dispoziţiilor Hotărârii de Guvern nr. 300/2006, respectiv: - elaborarea planului general de sănătate şi securitate în muncă al şantierului;
- avizarea planurilor proprii de sănătate şi securitate ale antreprenorului general şi subantreprenorilor;
- realizarea coordonării de sănătate şi securitate în muncă pe perioada realizării proiectului, cât şi pe perioada executării lucrărilor;
- organizarea de şedinţe de instruire cu reprezentanţii S.S.M. ai antreprenorului şi subantreprenorilor;
- efectuarea de inspecţii săptămânale pentru supravegherea modului de respectare a măsurilor S.S.M.;
- elaborarea de rapoarte periodice referitoare la abaterile constatate;
- întocmirea registrului de coordonare;
- elaborarea, completarea şi păstrarea la zi a Registrului de Coordonare;
- asistenţă în cazul producerii accidentelor de muncă şi avariilor tehnice;
- asistenţă cu ocazia controalelor efectuate de către inspectorii de muncă.
|