Durată 80 ore Tipul programului Perfecționare Studii necesare Nivel de pregătire mediu (studii liceale finalizate - profil tehnic) Tematica - Prezentarea cadrului legislativ actual;
- Noţiuni generale despre riscuri şi prevenirea lor;
- Organizarea compartimentului intern de securitate şi sănătate în muncă;
- Prevenirea accidentelor de muncă şi menţinerea stării de sănătate a salariaţilor;
- Coordonarea activităţii de intervenţie în cazuri de necesitate; Elaborarea documentelor necesare activităţii de securitate şi sănătate a muncii;
- Identificarea riscurilor şi evaluarea lor.
Acte necesare - Copie buletin / carte de identitate
- Copie certificat de naştere
- Copie certificat de căsătorie (daca este cazul)
- Copie diplomă studii
- Formular înscriere
Descriere În urma participării la acest curs: - veţi cunoaşte legislaţia şi normele specifice activităţii în domeniu;
- veţi putea aplica corect conceptele şi terminologia de securitate şi sănătate în muncă;
- veţi deţine cunoştinţele necesare şi veţi putea oferi informaţii privind problemele de securitate şi sănătate în muncă;
- veţi putea elabora documente specifice domeniului securităţii şi sănătăţii în muncă;
- veţi putea realiza instruirea în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- veţi putea identifica factorii de risc din cadrul societăţii;
- veţi putea participa la cercetarea accidentelor de muncă.
Cui se adresează? Angajatorilor, lucrătorilor desemnaţi, lucrătorilor din serviciul intern/extern de prevenire. Avantaje - Lectori cu o vastă experienţă în domeniu;
- Sala de curs dotată şi echipată ultramodern, în centrul oraşului;
- Legislaţia în vigoare în format electronic;
- Suport de curs în format electronic;
- Mapă de curs.
Competenţe dobândite 1. Dezvoltarea profesională; 2. Planificarea activităţilor proprii; 3. Realizarea activităţilor de prevenire şi protecţie; 4. Realizarea semnalizării de securitate şi sănătate la locurile de muncă; 5. Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; 6. Informarea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; 7. Stabilirea mijloacelor materiale şi tehnice necesare securităţii şi sănătăţii în muncă; 8. Prevenirea accidentelor de muncă şi a îmbolnăvirilor profesionale; 9. Participarea la cercetarea evenimentelor care produc incapacitate temporară de muncă; 10. Verificarea respectării prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; 11. Monitorizarea activităţilor de evacuare şi intervenţie în situaţii de urgenţă; Alte informaţii Cursurile oferite de AC&CA Consulting Services sunt acreditate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Diplomele au recunoaştere naţională şi valabilitate nelimitată. |