- Intocmirea documentelor contabile primare; - Intocmirea registrelor contabile (registrul-jurnal, registrul-inventar, jurnale de TVA, fise de cont ); - Intocmirea balantei si a situatiilor financiar-contabile; - Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare, trimestriale si anuale; - Intocmirea si verificarea documentelor legate de salarii (state de plata, concedii, alte situatii legale, viramente); - Intocmirea, certificarea si depunerea bilantului contabil; - Evidenta si urmarirea clientilor si furnizorilor; - Intocmirea ordinelor de plata aferente viramentelor (salarii, TVA, profit); - Intocmirea si depunerea la termenele legale a tuturor declaratiilor privind impozitele si taxele datorate de catre societate; - Evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii; - Efectuarea contabilitatii de gestiune; - Reprezentarea societatii cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale; - Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea clientului; - Intocmire de rapoarte financiare in concordanta cu cerintele specifice fiecarui client si cu legislatia romana in vigoare; - Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; - Expertiza contabila. |