Accountess Profile - Management financiar contabil si audit, Bucuresti Afisari: 288
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 179
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Grigore Mora , Nr. 24, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213100095; 0726267007
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@accountess.ro; office@accountess.com
  site: www.accountess.ro
  facebook: accountess.romania/

 
Salarizare si administrare personal  
Detalii  

Timpul, informa?iile utile ?i lini?tea lipsesc deseori celor care se ocupă de dezvoltarea unei afaceri. Preluăm de la clien?ii no?tri provocările fiscale, atât din punct de vedere legal cât ?i al execu?iei. Prin serviciile de payroll ?i administrare de personal sus?inem nevoia de for?ă de muncă a business-ului clien?ilor no?tri. Ne dorim ca partenerii no?tri să beneficieze din plin de experien?a noastră de peste 15 ani în servicii de payroll ?i administrare de personal.

Avem resursele ?i calificarea necesare pentru a le asigura clien?ilor no?tri servicii complete ?i corecte.

Contactează-ne Administrare de personal Întocmirea ?i gestionarea dosarelor de personal actualizând permanent baza de date prin înregistrarea contractelor individuale de muncă, a modificărilor de stare civilă ?i salariale, a deciziilor de încetare a activită?ii etc. Întocmirea ?i înregistrarea contractelor de muncă, întocmirea documentelor ce produc modificări ale contractului individual de muncă precum acte adi?ionale de modificare a func?iei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de muncă, decizii de încetare a contractului individual de muncă, în termenele legal stabilite Completarea ?i înregistrarea registrului pentru eviden?ă a salaria?ilor Întocmire Regulament intern Întocmire fi?e de post Întocmire evaluare anuală Întocmire documenta?ie privind demararea negocierii Contractului colectiv de muncă Salarizare (payroll) Întocmirea adeverin?elor de vechime Întocmirea ?i completarea adeverin?elor solicitate de salaria?ii societă?ii Întocmirea foii colective de prezen?ă, calculul salariilor, întocmirea ?i depunerea statelor de plată aferente salariilor Întocmirea ?i depunerea în termenele prevăzute de legisla?ia în vigoare, a declara?iilor privind eviden?a nominală a asigura?ilor ?i a obliga?iilor de plată la bugetele asigurărilor Întocmirea ordinelor de plată privind obliga?iile către bugetul statului Consultan?ă/asisten?ă Reprezentarea în rela?iile cu Ministerul Finan?elor Publice, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Casa de Asigurări Sociale, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Agen?ia pentru Ocuparea For?ei de Muncă Monitorizarea legisla?iei în domeniul administrării de personal ?i salarizării, semnalând proactiv modificările legislative care au impact în activitatea proprie ?i propunând solu?iile de schimbare pentru respectarea permanentă a reglementărilor legale Suport în cazul controalelor inopinate efectuate de institu?iile statului la sediile din Bucure?ti ale clientului

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analize financiar contabile  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Circuitul documentelor  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate si management al afacerilor   |  Contabilitate, salarizare  |  Control fiscal  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Evaluare personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Experienta si creativitate  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Management resurse umane  |  Management al afacerilor  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Negocierii   |  Oameni de afaceri  |  Optimizarea impozitelor  |  Personal intern  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raport expertiza  |  Raportare contabila  |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii salarizare  |  Solutii domeniul it  |  Taxe si impozite  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.