Fixline Consulting - infiintare firma Bucuresti Afisari: 120
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 65
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Erie Erou, Sectorul 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722942297
-------------------------
Web: Internet
  email: office@acte-firma-bucuresti.ro
  site: www.acte-firma-bucuresti.ro
  facebook: ActeFirmaBucuresti.ro/
  instagram: acte.firma.bucuresti/

 
Infiintare Intreprindere Familiala  
Detalii  

Infiintare Intreprindere Familiala. Întreprinderea familiala (I.F.) (denumita in trecut si asociatie familiala) este o forma de organizare economica fara personalitate juridica, formata de un întreprinzator persoana fizica împreuna cu familia sa. Activitatile economice desfasurate de o întreprindere familiala (IF) pot fi în agricultura, industrie, turism, constructii, IT si comert. Intreprinderea Familiala se înfiinteaza conform O.U.G. nr. 44/2008. 

ÎNFIINTARE INTREPRINDERE FAMILIALA 

Nu se pot constitui în I.F. profesiile liberale, activitatile economice a caror desfasurare este organizata si reglementata prin legi speciale si activitatile economice pentru care legea a instituit un regim juridic special, anumite restrictii de desfasurare sau alte tipuri de interdictii. În România, se pot organiza ca întreprinderi familiale atât cetatenii români, cât si cei dintr-un stat membru al Uniunii Europene si cei dintr-un stat aflat în spatiul economic european.

ACORDUL DE CONSTITUIRE AL ÎNTREPRINDERII FAMILIALE

Infiintarea Intreprinderii Familiale se constituie printr-un acord încheiat de membrii familiei, obligatoriu în forma scrisa. Reprezentantul IF trebuie sa aiba minimum 18 ani, iar ceilalti membri sa aiba cel putin 16 ani. Niciunul dintre membri nu trebuie sa fi savârsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale si de cele care privesc disciplina financiar-fiscala (de tipul celor din cazierul fiscal). IF trebuie sa aiba un sediu profesional declarat si reprezentantii sa declare pe propria raspundere ca îndeplinesc conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si al protectiei muncii.

REGIMUL FISCAL AL INTREPRINDERII FAMILIALE

Reprezentantul IF tine contabilitatea în partida simpla, respectiv un borderou sau registru de încasari si plati în care se trec, de obicei, de mâna, toate veniturile si cheltuielile lunare prin documente justificative (facturi, chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata sau încasare etc.). IF este obligata sa detina registrul inventar, registrul jurnal si jurnalul de încasari si plati, în care se trec toate încasarile si cheltuielile lunare. Pentru IF, cheltuielile sunt limitate la cele efectuate în scopul realizarii de venituri, în conformitate cu reglementarile Codului Fiscal. De asemenea, IF nu necesita o evidenta contabila si raportari trimestriale.

Fiecare asociat al întreprinderii familiale datoreaza impozitul pe venit în functie de participarea fiecarui membru la întreprindere. Potrivit art. III alin. (1) din OUG 58/2010 “Orice venituri de natura profesionala, altele decât cele salariale, se impoziteaza cu cota de impozit pe venit”. Asupra acestor venituri se datoreaza si contributiile individuale de asigurari sociale, asigurari sociale de sanatate si asigurari de somaj, în conformitate cu art. III alin. (2) din aceeasi ordonanta de urgenta. Veniturile de natura profesionala, altele decât cele salariale.

ACTE NECESARE INFIINTARE INTREPRINDERE FAMILIALA

  • Copii de pe actele de identitate ale viitorilor membrii si a viitorului reprezentant al IF;
  • Copii de pe actele de studii si calificari;
  • Copie de pe actul de proprietate al locatiei unde va fi bn

SERVICII OFERITE

  • redactarea contractului pentru sediul profesional;
  • rezervarea denumirii;
  • redactarea acordului de constituire a intreprinderii familiale;
  • intocmirea declaratiei de autorizare a codurilor CAEN;
  • consultanta juridica;
  • intocmirea dosarului;
  • depunerea dosarului la registrul comertului;
  • ridicarea actelor;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
constructii speciale   |  intreprindere individuala  |  modificare de denumire societate  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actele de proprietate ale imobilului  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitatile de marketing   |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Administrare societati comerciale  |  Afaceri imobiliare  |  Ajutor de stat  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Aporturi capital social  |  Asigurari activitati comerciale  |  Asigurari agricole  |  Asigurari angajati  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari de transport  |  Asigurari imobiliare  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurari societati  |  Asigurari transport marfa  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica drept civil  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta medicala  |  Asistenta software  |  Asociatii proprietari  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Baruri bucuresti  |  Baza de impozitare  |  Calitatea de administrator  |  Capacitate de productie  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Catering evenimente  |  Catering servicii  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Codul fiscal  |  Completarea capitalul social  |  Concurenta comerciala  |  Conform contractului  |  Constructii speciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta agricultura  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta marketing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitatea veniturilor  |  Control fiscal  |  Copii acte   |  Declaratii privind statutul civil persoanei  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Disciplina de companie  |  Dispozitii plata  |  Distributie marfa  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Domeniul insolventei  |  Domeniul juridic  |  Drept bancar  |  Drept civil  |  Drept de proprietate  |  Drept fiscal  |  Dreptul administrativ si fiscal  |  Dreptul asigurarilor de sanatate  |  Dreptul asigurarilor sociale  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul mediului  |  Dreptul societatilor comerciale  |  Durata societatii  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Facilitati copii   |  Fara taxe suplimentare  |  Fiecare proprietate in parte  |  Firma specializata servicii   |  Firme catering  |  Firme de catering  |  Firme infiintare  |  Functia de administrator  |  Hotarari aga  |  Identitate firma  |  Identitate produs  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitarea imobilului  |  Impozitul pe venit   |  In calitate de angajator  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instituirea tutelei copii  |  Institutul national sanatate publica bucuresti  |  Intermedieri afaceri  |  Intermedieri imobiliare  |  Intocmire acte  |  Intreprinderi familiale  |  Jocuri de societate  |  Jocuri noroc  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Majorare/reducere capital social  |  Marketing direct  |  Mobilier asociatii  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Modul de administrare  |  Munca si asigurari sociale   |  Natura juridica  |  Normele europene in vigoare  |  Normele metodologice   |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Obiecte uz personal  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Operatorii economici   |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organe statutare  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare evenimente  |  Parti sociale   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Posta romana   |  Procedura de insolventa   |  Procedura insolventei  |  Propria personalitate  |  Radiere firma  |  Radieri puncte lucru  |  Redactare acte   |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea de acte juridice  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reglementari vamale turism  |  Reprezentare control  |  Reprezentare dreptul civil  |  Reprezentare registrul comertului  |  Restaurante catering  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Sanatate publica  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii catering  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii protectie copil tip familial  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turism  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati asigurari  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societatile mici si mijlocii   |  Software baruri  |  Software firme catering  |  Software hoteluri  |  Software restaurante  |  Stat membru al uniunii europene  |  State membre ue  |  Stupefiante substante psihotrope  |  Supraveghere persoane  |  Suspendarea activitatii   |  Tarife competitive  |  Tehnologia medicala   |  Tipuri de constructii  |  Titluri de proprietate   |  Transport national  |  Transport rutier   |  Transport rutier marfa  |  Tranzactii comerciale  |  Tranzactii imobiliare  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Vacante hoteluri  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.