Fixline Consulting - infiintare firma Bucuresti Afisari: 120
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 65
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Erie Erou, Sectorul 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722942297
-------------------------
Web: Internet
  email: office@acte-firma-bucuresti.ro
  site: www.acte-firma-bucuresti.ro
  facebook: ActeFirmaBucuresti.ro/
  instagram: acte.firma.bucuresti/

 
Infiintare PFA  
Detalii  

Infiintare PFA. PFA-ul (persoana fizica autorizata) este cea mai simpla metoda de a fi inregistrat fiscal si de a desfasura in mod legal o activitate economica. Persoana Fizica Autorizata (PFA) este persoana autorizata sa desfasoare orice forma de activitate economica permisa de lege, folosind în principal forta sa de munca (art. 2 lit. i) din O.U.G. nr. 44/2008).

NFIINTARE PFA

Pot desfasura activitati economice ca PFA persoanele fizice care:

  • au implinit varsta de 18 ani, in cazul persoanelor fizice care solicita autorizarea pentru desfasurarea de activitati economice conform art. 4 lit. a) si b) si al reprezentantului intreprinderii;
  • familiale, respectiv varsta de 16 ani, in cazul membrilor intreprinderii familiale;
  • nu au savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale si cele care privesc disciplina financiar-fiscala, de natura celor care se inscriu in cazierul fiscal;
  • au un sediu profesional declarat conform;
  • declara pe propria raspundere ca indeplinesc conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si al protectiei muncii.

CONDITII INFIINTARE PFA

  • PFA nu poate angaja cu contract de munca terte persoane pentru desfasurarea activitatii pentru care a fost autorizata si nici nu va fi considerata un angajat al unor terte persoane cu care colaboreaza, chiar daca colaborarea este exclusiva. Cu toate acestea, o persoana poate cumula calitatea de persoana fizica autorizata cu cea de salariat al unei terte persoane care functioneaza atât în acelasi domeniu, cât si într-un alt domeniu de activitate economica decât cel pentru care PFA este autorizata (art. 17 din O.U.G. nr. 44/2008).
  • PFA este asigurata în sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale si are dreptul de a fi asigurata în sistemul asigurarilor sociale de sanatate si al asigurarilor pentru somaj, în conditiile prevazute de lege (art. 18 din O.U.G. nr. 44/2008).
  • PFA raspunde pentru obligatiile sale cu patrimoniul de afectatiune, daca acesta a fost constituit, si, în completare, cu întreg patrimoniul sau, iar în caz de insolventa, va fi supusa procedurii simplificate prevazute de Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, daca are calitatea de comerciant, potrivit art. 7 C.com. Creditorii îsi vor executa creantele potrivit dreptului comun, în cazul în care PFA nu are calitatea de comerciant.
  • Orice persoana interesata poate face dovada calitatii de comerciant în cadrul procedurii insolventei sau separat, prin actiune în constatare, daca justifica un interes legitim.

Impozitarea si contabilitatea la PFA

Infiintare PFA. Nivelul impozitelor datorate de catre un PFA incepand cu anul 2024 depaseste nivelul impozitelor datorate de catre o companie platitoare de impozit pe venit (“microintreprindere”). Totusi din punct de vedere administrativ exista si avantaje evidente: contabilitatea poate fi tinuta, teoretic, de proprietar, numarul de documente obligatorii (registre, documente justificative, etc) este mai mic decat in cazul unei societati comerciale, banii incasati nu trebuiesc justificati, pot merge direct in buzunarul proprietarului, etc.

Fata de un SRL (microintreprindere) un dezavantaj major al PFA este justificarea studiilor. Pentru fiecare noua activitate pe care doreste sa o intreprinda, PFA-ul va trebui sa faca dovada studiilor.

O forma avantajoasa de impozitare a PFA-ului este optiunea de “norma fixa de venit”. Impozitul si asigurarile sociale se calculeaza in functie de un venit baza de calcul, stabilit de autoritatile locale si ANAF pentru fiecare judet in parte, indiferent de suma incasata. Tabelul cu normele de venit pe fiecare judet se publica in fiecare inceput de an.

OFERIM GAZDUIRE PENTRU SEDIU PROFESIONAL PFA ÎN MUN. BUCURESTI, JUDETUL ILFOV SI ALTE ORASE DIN TARA

ACTE NECESARE INFIINTARE PFA

  • Copia CI a titularului PFA;
  • Copie de pe actul de proprietate al imobilului unde va fi sediul profesional.
  • Copii ale actelor de studii în conformitate cu activitatea ce va fi desfasurata ca PFA
  • Procura notariala de împuternicire.

SERVICII OFERITE

  • redactarea contractului pentru sediul profesional
  • rezervarea denumirii persoanei fizice autorizate
  • intocmirea declaratiei model 1 sau 2;
  • consultanta juridica;
  • intocmirea dosarului;
  • depunerea online a dosarului la registrul comertului;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
constructii speciale   |  intreprindere individuala  |  modificare de denumire societate  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actele de proprietate ale imobilului  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitatile de marketing   |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Administrare societati comerciale  |  Afaceri imobiliare  |  Ajutor de stat  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Aporturi capital social  |  Asigurari activitati comerciale  |  Asigurari agricole  |  Asigurari angajati  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari de transport  |  Asigurari imobiliare  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurari societati  |  Asigurari transport marfa  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica drept civil  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta medicala  |  Asistenta software  |  Asociatii proprietari  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Baruri bucuresti  |  Baza de impozitare  |  Calitatea de administrator  |  Capacitate de productie  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Catering evenimente  |  Catering servicii  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Codul fiscal  |  Completarea capitalul social  |  Concurenta comerciala  |  Conform contractului  |  Constructii speciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta agricultura  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta marketing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitatea veniturilor  |  Control fiscal  |  Copii acte   |  Declaratii privind statutul civil persoanei  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Disciplina de companie  |  Dispozitii plata  |  Distributie marfa  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Domeniul insolventei  |  Domeniul juridic  |  Drept bancar  |  Drept civil  |  Drept de proprietate  |  Drept fiscal  |  Dreptul administrativ si fiscal  |  Dreptul asigurarilor de sanatate  |  Dreptul asigurarilor sociale  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul mediului  |  Dreptul societatilor comerciale  |  Durata societatii  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Facilitati copii   |  Fara taxe suplimentare  |  Fiecare proprietate in parte  |  Firma specializata servicii   |  Firme catering  |  Firme de catering  |  Firme infiintare  |  Functia de administrator  |  Hotarari aga  |  Identitate firma  |  Identitate produs  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitarea imobilului  |  Impozitul pe venit   |  In calitate de angajator  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instituirea tutelei copii  |  Institutul national sanatate publica bucuresti  |  Intermedieri afaceri  |  Intermedieri imobiliare  |  Intocmire acte  |  Intreprinderi familiale  |  Jocuri de societate  |  Jocuri noroc  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Majorare/reducere capital social  |  Marketing direct  |  Mobilier asociatii  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Modul de administrare  |  Munca si asigurari sociale   |  Natura juridica  |  Normele europene in vigoare  |  Normele metodologice   |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Obiecte uz personal  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Operatorii economici   |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organe statutare  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare evenimente  |  Parti sociale   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Posta romana   |  Procedura de insolventa   |  Procedura insolventei  |  Propria personalitate  |  Radiere firma  |  Radieri puncte lucru  |  Redactare acte   |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea de acte juridice  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reglementari vamale turism  |  Reprezentare control  |  Reprezentare dreptul civil  |  Reprezentare registrul comertului  |  Restaurante catering  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Sanatate publica  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii catering  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii protectie copil tip familial  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turism  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati asigurari  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societatile mici si mijlocii   |  Software baruri  |  Software firme catering  |  Software hoteluri  |  Software restaurante  |  Stat membru al uniunii europene  |  State membre ue  |  Stupefiante substante psihotrope  |  Supraveghere persoane  |  Suspendarea activitatii   |  Tarife competitive  |  Tehnologia medicala   |  Tipuri de constructii  |  Titluri de proprietate   |  Transport national  |  Transport rutier   |  Transport rutier marfa  |  Tranzactii comerciale  |  Tranzactii imobiliare  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Vacante hoteluri  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.