Activ Expert Business, Servicii de contabilitate Bucuresti Afisari: 1048
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 496
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Panait Cerna, nr. 7, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213264097; 0722318404
-------------------------
Web: Internet
  email: office@activexpert.ro
  site: www.activexpert.ro

 
Servicii Consultanta fiscala  
Detalii  

Asiguram consultanta fiscala integrata, echipa noastra fiind formata din experti contabili, consultanti fiscali autorizati, lichidatori autorizati,  juristi si avocati.

Modificarile frecvente in domeniul fiscalitatii precum si numarul mare de taxe si impozite fac ca intreprinzatorii sa nu fie la curent cu acestea si astfel procedurile fiscale, birocratia si ambiguitatea devin un obstacol in calea afacerilor putand duce la pierderi considerabile.

Autoritatile fiscale, in contextul crizei economice globale, cauta sa mentina nivelul veniturilor bugetare prin introducerea unor noi taxe si impozite sau prin extinderea si modificarea cuanumului acestora, ceea ce face ca riscul de obligatii fiscale suplimentare pentru companii si angajatii acestora sa fie considerabil.

  Ai infiintat o firma sau urmeaza faci asta? Consultanta fiscala gratuita!  

Te invitam la o cafea sa vorbim despre afacerea ta. Noua ne face placere sa te cunoastem si sa-ti prezentam cum lucram noi, iar tu cu siguranta ai multe intrebari la care vei primi raspunsuri avizate.

1. Ascultam, intrebam si suntem intrebati 2. Iti oferim solutii pentru ca tu sa poti sa iei cea mai buna decizie 3. Iti prezentam serviciile oferite de noi

  • identificarea taxelor si impozitelor aferente activitatii clientului precum si satabilirea politicilor contabile si fiscale;
  • verificari cu caracter fiscal cu privire la impozit pe profit, TVA, impozit pe salarii, impozit venit, impozit nerezidenti, accize, impozite si taxe locale;
  • consultanta privind procedura fiscala;
  • asistenta la intocmirea declaratiilor de impunere, impozite si taxe;
  • consultanta cu privire la evitarea dublei impuneri;
  • consultanta cu privire la activitatile de import-export privind reglementarile si regimul TVA;
  • furnizarea rapida a noilor schimbari legislative;

  Chetuieli cu deductibilitate limitata la calculul impozitului pe profit

 

a) cheltuielile de protocol în limita unei cote de 2% aplicată asupra profitului contabil la care se adaugă cheltuielile cu impozitul pe profit și cheltuielile de protocol. în cadrul cheltuielilor de protocol se includ și cheltuielile înregistrate cu taxa pe valoarea adăugată colectată potrivit prevederilor titlului VII, pentru cadourile oferite de contribuabil, cu valoare mai mare de 100 lei;

b) cheltuielile sociale, în limita unei cote de până la 5%, aplicată asupra valorii cheltuielilor cu salariile personalului, potrivit Codului muncii. Intră sub incidența acestei limite următoarele:

  • ajutoarele de înmormântare, ajutoarele pentru bolile grave și incurabile, ajutoarele pentru naștere, ajutoarele pentru proteze, ajutoarele pentru pierderi produse în gospodăriile proprii, ajutorarea copiilor din școli și centre de plasament;
  • cheltuielile pentru funcționarea corespunzătoare a unor unități aflate în administrarea contribuabililor, precum: creșe, grădinițe, școli, muzee, biblioteci, cantine, baze sportive, cluburi, cămine de nefamiliști și altele asemenea;
  • cheltuielile reprezentând: cadouri în bani sau în natură, inclusiv tichete cadou oferite salariaților și copiilor minori ai acestora, servicii de sănătate acordate în cazul bolilor profesionale și al accidentelor de muncă până la internarea într-o unitate sanitară, tichete de creșă acordate de angajator în conformitate cu legislația în vigoare, contravaloarea serviciilor turistice și/sau de tratament, inclusiv transportul, acordate de angajator pentru salariații proprii și membrii lor de familie, precum și contribuția la fondurile de intervenție ale asociațiilor profesionale ale minerilor;
  •  alte cheltuieli cu caracter social efectuate în baza contractului colectiv de muncă sau a unui regulament intern;
  • c) cheltuielile reprezentând tichetele de masă și vouchere de vacanță acordate de angajatori, potrivit legii;

    d) scăzămintele, perisabilitățile, pierderile rezultate din manipulare/depozitare, potrivit legii;

    e) pierderile tehnologice care sunt cuprinse în norma de consum proprie necesară pentru fabricarea unui produs sau prestarea unui serviciu;

    f) cheltuielile reprezentând cantitățile de energie electrică consumate la nivelul normei proprii de consum tehnologic sau, în lipsa acesteia, la nivelul normei aprobate de către Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei, care include și consumul propriu comercial, pentru contribuabilii din domeniul distribuției energiei electrice;

    g) cheltuielile cu provizioane/ajustări pentru depreciere și rezerve ;

    h) cheltuielile cu dobânda și diferențele de curs valutar ;

    i) amortizarea

    j) cheltuielile pentru funcționarea, întreținerea și repararea locuințelor de serviciu, deductibile în limita corespunzătoare suprafețelor construite prevăzute de Legea locuinței nr. 114/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care se majorează din punct de vedere fiscal cu 10%;

    k) cheltuielile de funcționare, întreținere și reparații aferente unui sediu aflat în locuința proprietate personală a unei persoane fizice, folosită și în scop personal, deductibile în limita corespunzătoare suprafețelor puse la dispoziția societății în baza contractelor încheiate între părți, în acest scop;

    l) 50% din cheltuielile aferente vehiculelor rutiere motorizate care nu sunt utilizate exclusiv în scopul activității economice, cu o masă totală maximă autorizată care să nu depășească 3.500 kg și care să nu aibă mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzând și scaunul șoferului, aflate în proprietatea sau în folosința contribuabilului. Aceste cheltuieli sunt integral deductibile pentru situațiile în care vehiculele respective se înscriu în oricare dintre următoarele categorii:

  •  vehiculele utilizate exclusiv pentru servicii de urgență, servicii de pază și protecție și servicii de curierat;
  •  vehiculele utilizate de agenții de vânzări și de achiziții;
  • vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plată, inclusiv pentru serviciile de taximetrie;
  • vehiculele utilizate pentru prestarea de servicii cu plată, inclusiv pentru închirierea către alte persoane sau pentru instruire de către școlile de șoferi;
  • vehiculele utilizate ca mărfuri în scop comercial.
  • Cheltuielile care intră sub incidența acestor prevederi nu includ cheltuielile privind amortizarea.

    în cazul cheltuielilor aferente vehiculelor rutiere motorizate reprezentând diferențe de curs valutar înregistrate ca urmare a derulării unui contract de leasing, limita de 50% se aplică asupra diferenței nefavorabile dintre veniturile din diferențe de curs valutar/veniturile financiare aferente creanțelor și datoriilor cu decontare în funcție de cursul unei valute, rezultate din evaluarea sau decontarea acestora și cheltuielile din diferențe de curs valutar/cheltuielile financiare aferente;

    m) cheltuielile de funcționare, întreținere și reparații, aferente autoturismelor folosite de persoanele cu funcții de conducere și de administrare ale persoanei juridice, deductibile limitat potrivit lit. l) la un singur autoturism aferent fiecărei persoane cu astfel de atribuții.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    protejarea informatiilor  |  Administrare cantine  |  Administrare personal  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Balanta contabila  |  Balanta verificare  |  Baza de tratament  |  Baze sportive  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Bilanturi depuneri  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Cadouri companii  |  Cafea import  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Categorii de produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Circuitul documentelor  |  Cluburi sportive  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract leasing  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Curs valutar  |  Decontarea energiei electrice consumate  |  Depozitare in siguranta  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Elemente legatura  |  Energie si bani  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Experti contabili  |  Expertize contabile  |  Expertize financiar-contabile  |  Expertize fiscale  |  Externalizarea serviciilor   |  Fiscalitate consultanta  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Import export  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Management financiar contabil  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Norma cu caracter intern  |  Note contabile  |  Opinii juridice   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse cadou  |  Produse electrice  |  Produse turistice  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Regimul impozitelor  |  Regimul impozitelor si taxelor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile legii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Schimbari sediu firma  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii protocol  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turistice  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Soft financiar  |  Soft salarii  |  Soft vanzari  |  Solutii domeniul it  |  Supervizarea departamentului contabil  |  Taxe si impozite  |  Tichete cadou  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.