Activ Expert Business, Servicii de contabilitate Bucuresti Afisari: 1048
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 496
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Panait Cerna, nr. 7, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213264097; 0722318404
-------------------------
Web: Internet
  email: office@activexpert.ro
  site: www.activexpert.ro

 
Servicii de contabilitate  
Detalii  

Contabilitatea și fiscalitatea sunt domeniile în care avem expertiză si în care ne perfecționăm continuu. Suntem membrii CECCAR, CAFR, CCF și UNIPIR ceea ce ne dă posibilitatea să asigurăm servicii integrate de contabilitate, fiscalitate și audit financiar.

  Procedura de lucru

  • Preluarea actelor
  • inregistrarea documentelor justificative puse la dispozitie de client;
  • verificarea actelor si anuntarea clientului pentru eventualele acte lipsa depistate pe baza actelor anterioare si extraselor de cont;
  • intocmirea si depunerea in termenele legale, la organele in drept sa le solicite, a declaratiilor cu caracter fiscal privind impozitul pe profit, TVA, si impozitele si taxele aferente salariilor;
  • intocmirea registrelor si jurnalelor necesare activitatii firmei, adica registrul de cumparari, registrul de vanzari, registrul jurnal, balanta de verificare;

Rezultate si analiza

  • intocmirea situaţiilor financiare anuale respectiv bilant, cont de profit si pierderi, anexe la bilant intocmite in conformitate cu Legea Contabilitatii;
  • informarea in legatura cu modificarile legislatiei economice, a introducerii de noi taxe;
  • acordarea asistentei privind organizarea si conducerea gestiunilor de imobilizari si disponibilitati banesti;
  • asistenta privind circuitul documentelor justificative in concordanta cu activitatea firmei;
  • rapoarte personalizate

In cele mai multe cazuri actele sunt prelucrate la sediul nostru cu ajutorul programelor de contabilitate și softurilor informatice. Agreem, și avem colaborari în care lucrăm direct pe serverul clientului. Asiguram cu ajutorul serverelor  și programelor informatice diverese facilități clienților pentru a optimiza și ușura fluxurile de informații.

  Serviciile noastre de consultanta contabila includ:      

Implementarea sau configurarea soft-ului contabil pentru eficientizarea activitatii contabile

   

Supervizarea, revizuirea activitatilor si procedurilor in cadrul departamentului de contabilitate

   

Optimizarea fluxului documentelor contabile primare

   

Managementul de gestionare a activelor

   

Reconcilierea conturilor din balanta contabila

   

Analiza situatiei financiare a companiei si intocmirea de rapoarte personalizate

   

Verificarea inregistrarilor veniturile incasate si cheltuielile efectuate

   

Instruirea personalului departamentului Contabilitate

ORGANIZAREA CONTABILITĂȚII ESTE OBLIGATORIE DAR ȘI NECESARĂ.

Orice firmă trebuie să depună lunar, trimestrial și anual la diverse institutii ale statului declarații privind impozitul pe profit/venit, TVA, impozit salarii…., însă aveți nevoie și de rapoarte cu date extrase din contabilitate pentru a stabili exact costurile proiectelor tale și profitabilitatea lor.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
protejarea informatiilor  |  Administrare cantine  |  Administrare personal  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Balanta contabila  |  Balanta verificare  |  Baza de tratament  |  Baze sportive  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Bilanturi depuneri  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Cadouri companii  |  Cafea import  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Categorii de produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Circuitul documentelor  |  Cluburi sportive  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract leasing  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Curs valutar  |  Decontarea energiei electrice consumate  |  Depozitare in siguranta  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Elemente legatura  |  Energie si bani  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Experti contabili  |  Expertize contabile  |  Expertize financiar-contabile  |  Expertize fiscale  |  Externalizarea serviciilor   |  Fiscalitate consultanta  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Import export  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Management financiar contabil  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Norma cu caracter intern  |  Note contabile  |  Opinii juridice   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse cadou  |  Produse electrice  |  Produse turistice  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Regimul impozitelor  |  Regimul impozitelor si taxelor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile legii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Schimbari sediu firma  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii protocol  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turistice  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Soft financiar  |  Soft salarii  |  Soft vanzari  |  Solutii domeniul it  |  Supervizarea departamentului contabil  |  Taxe si impozite  |  Tichete cadou  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.