Ada's Consult - Contabilitate si resurse umane, Bucuresti Afisari: 1881
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 871
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dealul Tugulea, Nr. 3D, Et. 3, Ap. 7, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0371352595; 0214300014; 0745024626
-------------------------
Web: Internet
  email: office@adasconsult.ro
  site: www.adasconsult.ro
  facebook: adasconsult/

 
Managementul resurselor umane  
Detalii  

Oferim servicii pentru sustinerea departamentului de resurse umane ale companiilor din Bucuresti. Ghidam si sprijinim in totalitate sau partial responsabilitatile si cerintele departamentului de resurse umane, astfel incat antreprenorii sa se poata concentra asupra afacerilor lor. 

Servicii resurse umane:

  • Audit activitate administrare personal;
  • Consultanta legislatie Codul Muncii;
  • Intocmire dosare personal la angajare conform legislatiei;
  • Intocmire contracte de munca, fise ale postului;
  • Inregistrari in Registrul de Evidenta a Salariatiilor – Revisal;
  • Intocmire documente pentru modificarea/ suspendarea/ incetarea contractului individual de munca;
  • Intocmire note lichidare;
  • Intocmire documente ( adeverinte) solicitate de catre salariati;
  • Administrare controale medicale la angajare, periodice si/sau suplimentare pentru posturile care necesita aceasta;
  • Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei de somaj;
  • Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei crestere si ingrijire copil pana la 2 ani;
  • Obtinere formular A1 pentru detasarea salariatilor in statele UE;
  • Notificari evenimente viitoare legate de activitatea de personal.Managementul resurselor umane.

 

Procesul de administrare personal este unul complicat si consumator de timp mai ales in cazul in care compania are si un numar considerabil de angajati, avantajele externalizarii departamentul de HR fiind evidente.

Beneficii externalizare departament HR:

  • Micsorarea costurilor prin reducerea birocratiei si automatizarea procesarii documentelor
  • Minimizarea riscurilor legale datorita experientei vaste a departamentului juridic
  • Cresterea productivitatii datorita avantajului implementarii tehnologiei de ultima ora
  • Reducerea fluctuatiei de personal prin maximizarea ratei de retentie a personalului
  • Confidentialitatea tuturor datelor procesate
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  inventarierea patrimoniului  |  Abonamente sanatate  |  Act aditional  |  Acte aditionale  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte societati comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitati practice  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare eficienta  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Angajarea in munca  |  Angajati expusi riscurilor   |  Aplicatii salarii  |  Arhivare servicii  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari munca  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurari societati  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta psi  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cesiuni societati comerciale  |  Clinici medicale  |  Cod caen  |  Colaborare afaceri  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Complexitatea lucrarii   |  Concedii medicale  |  Confidentialitatea datelor   |  Conform contractului  |  Consiliere asigurari  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Consultanta calitate  |  Consultanta domeniul medierii  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta auto  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta ssm  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract colectiv de munca  |  Contracte civile  |  Contracte de baza  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Controale periodice  |  Controale medicale angajare   |  Controale medicale periodice  |  Control personal  |  Cresterea eficientei  |  Cursuri individuale  |  Cursuri prim ajutor  |  Cursuri psi  |  Derularea raporturilor de munca   |  Detasarea salariatilor  |  Detectiv verificare personal  |  Dizolvare firma  |  Dizolvari societati  |  Documente confidentiale  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa specialisti  |  Echipamente medicale  |  Echipamente siguranta  |  Elaborare plan prevenire  |  Elaborare plan protectie  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluarea salariatilor  |  Evenimente companie  |  Evidenta personalului  |  Evidenta economica  |  Evidenta fise de post  |  Externalizarea serviciilor   |  Factori de risc  |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Fisei de aptitudine   |  Format electronic   |  Hotararea adunarii generale  |  Hotarari aga  |  Identitate firma  |  Imbolnavire profesionala  |  Implementarea unui sistem  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe profit   |  Incetari contracte munca  |  Indicatoare de informare  |  Indicatoare semnalizare  |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari, modificari acte constitutive  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire acte  |  Intocmire buget cheltuieli  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Iso 27001  |  Iso 9001  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidare firma  |  Lichidari de societati  |  Locul de munca  |  Management resurse umane  |  Management al afacerilor  |  Management al calitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management documente  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscurilor  |  Managementul sanatatii munca  |  Masuri eliminare a riscurilor profesionale   |  Medicina muncii  |  Medicul de medicina muncii  |  Mediere conflicte  |  Mediere si consiliere  |  Medierea conflictelor munca  |  Mediul de afaceri  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace fixe  |  Mijloace semnalizare  |  Mobilier birouri  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare acte constitutive societati  |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificari acte constitutive  |  Modificari societati comerciale  |  Munca si asigurari sociale   |  Negocierii   |  Note de lichidare  |  Note lichidare  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pachete de sanatate  |  Parti sociale   |  Personal intern  |  Plan afaceri  |  Pontaj angajati  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Prim ajutor  |  Prim ajutor cursuri  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Radiere firma  |  Rapoarte financiare  |  Recomandari   |  Redactare acte   |  Redactare acte constitutive  |  Redactare societati comerciale  |  Redactarea actului constitutiv  |  Reducerea de personal  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Regulamente interne  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare in fata instantelor de judecata   |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc incendiu  |  Riscuri profesionale   |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii complete securitate  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii securitate personalizate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu medical   |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societati asigurari  |  Societati infiintari  |  Software aplicatii  |  Software arhivare  |  Software inregistrare  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Solutii domeniul it  |  Stingerea incendiilor  |  Testarea salariatilor  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.