Societate ce are ca obiect principal de activitate Administrarea de imobile pe baza de comision sau contract, activand ca Furnizor de servicii specializate de administrare pentru Asociatiile de Proprietari. Societatea noastra foloseste ca principal mod de organizare: casier, administrator tehnic, contabil, operator date. Aceste servicii se realizeaza in functie de hotararea Asociatiei de Proprietari.
Administratorul supravegheaza toate lucrarile tehnice si de curatenie realizand note informative catre Presedinte in care informeaza asupra efectelor produse de aceste lucrari, astfel reprezentand interesele legitime ale proprietarilor condominiului in relatia lor contractuala cu prestatorii de servicii; Editarea listei de intretinere si afisarea acesteia la sediul asociatiei cat si pe platforma on-line; Intocmirea declaratiilor lunare/anuale catre institutiile statului si depunerea lor; Incasarea cotelor de intretinere la sediul asociatiei (in functie de numarul de apartamente al asociatiei si de modalitatile de plata deja existente) dar si prin oficiile bancare(plata cotelor de intretinere putandu-se realize si prin ordin de plata in contul Asociatiei de Proprietari); Plata facturilor de utilitati si a altor servicii contractate; Intocmire situatie precum si evidenta contabila (registrul de casa, registrul de banca, registrul jurnal, registrul inventor, situatie furnizori, fisa apartamentului, situatii fonduri ); Relatia cu banca, camera de munca, primaria, administratia financiara, furnizorii de servicii si utilitati; Somarea restantierilor ; Pasi orientativi in procesul de preluare a Asociatiilor de Proprietari; Demararea procedurilor de actionare in instanta a rai platnicilor. |