- verificarea sau avizarea, daca este cazul, a indexului contoarelor de retea aferente mai multor imobile sau asociatii de proprietari; - procurarea mijloacelor materiale necesare intretinerii si reparatiilor curente ale elementelor proprietatii comune; - instiintarea comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de intretinere si reparatii la imobile; - urmarirea realizarii contractelor cu persoane fizice autorizate sau juridice pentru: reparatii, inchirierea unor spatii sau elemente din proprietatea comuna; - supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si de intretinere la imobil si participarea la receptia lor, consemnand finalizarea acestora; - asigurarea efectuarii de plati corespunzatoare stadiului lucrarii; - controlul indeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat la imobile de asociatia de proprietari pentru cura?tenie, incarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte activitati, si in caz de incalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv; - inspectarea proprietatii comune imobile in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosista comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (scurgeri de apa etc.); - asigurarea consumabilelor de birotica necesare desfasurarii activitatilor prevazute în contractul de administrare imobile. |