Real Deal Management - Administrare imobile, cartiere rezidentiale Afisari: 5
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 1
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Ghencea, nr. 43B, Ghencea Business Center, et. 3, cam. 7, sector 6
-------------------------
Phone: Telefon
  0733736736
-------------------------
Web: Internet
  email: Bd. Ghencea nr. 43B
  site: www.administrareok.ro

 
Contabilitate  
Detalii  

Serviciile contabile sunt efectuate de experti in domeniu , calificati ( au atestat de administrator condominiu recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si acreditat de Primarii ) si cu vaste cunostinte ( de peste 14 ani ) in administrarea imobilelor sau condominiilor.

          Folosim programe informatice specializate ( ex. Bloc Manager ), pentru organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla, conform legii 196 / 2018 .

Servicii oferite:

  • intocmirea listelor lunare de plata conform legilor in vigoare.
  • intocmirea si completarea tuturor registrelor necesare:
    • registru jurnal
    • registru inventar
    • registru de casa
    • registru fond de rulment
    • registru fond de reparatii
    • registru fond de penalizari
    • registru fonduri speciale ( daca sunt prevazute in statutul asociatiei)
  • intocmirea si completarea tuturor formularelor specifice activitatii de contabilitate prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare.
    • fisa furnizor
    • fisa proprietar
    • mod calcul penalizari
    • fisa anuala ( sau periodica ) a oricaror fondurilor
    • fisa indecsi apometre / repartitoare caldura
    • …..etc
  • intocmirea situatiei elementelor de activ si pasiv semestriala ( pentru depunerea la primarii ) sau lunara ( la cererea asociatiei ).
  • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale ( lunare / semestriale / anuale )  necesare la Administratia financiara de care apartine Asociatia de Proprietari .
  • calcularea, incasarea si explicarea penalizarilor cotelor de intretinere conform reglementarilor legale în vigoare si sistemului aprobat de Adunarea Generala.
  • intocmirea si tiparirea statelor de plata .
  • intocmirea foilor de varsamant sau ordinelor de plata necesare la plata contributiilor salariale ale asociatiei.
  • prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificari financiar-contabile
  • intocmirea si prezentarea anuala ( la cerere ), în Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea contabila a condominiului pentru anul precedent
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte constitutive  |  Administrare condominii  |  Administrare imobile  |  Administratia finantelor  |  Apometre reparatii  |  Asociatii proprietari  |  Calcul salarii contabilitate  |  Contabilitate financiara  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Infiintare asociatie  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Instalatiile aferente  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intretinere lunara   |  Intretinere periodica anuala  |  Management asociatii proprietari  |  Pachet servicii  |  Plata electronica  |  Programe contabilitate  |  Programe informatice  |  Programe speciale  |  Registru de casa  |  Repartitoare caldura reparatii  |  Repartitoare reparatii  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Verificarea imobilului  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea tehnica periodica  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.