-organizarea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice (gestiunea fondurilor banesti); -întocmirea listelor lunare de plata; -încasarea cotelor de intretinere. Plata se poate face si prin virament bancar. -efectuarea platilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii a facturilor aferente asociatiei în termenul scadent -Mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servici -întocmirea si pastrarea evidentelor contabile ale asociatiei de proprietari, informatic, conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 3103/2017 referitoare la Reglementãrile contabile privind organizarea si conducerea contabilitãtii în partidã simplã de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial; -întocmirea si depunerea semestrial a Situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primaria de sector, conform Legii nr. 196/2018; -întocmirea si gestionarea contractelor privind raporturile de munca în baza hotarârii asociatiei de proprietari; -întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul -plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat; -asigurarea semnaturii digitale pentru raportarea on-line a declaratiilor fiscale; -accesul proprietarilor, în baza adreselor de e-mail, la o platforma online – e-bloc.ro -calcularea si încasarea penalizarilor conform Legii 196/2018; |