Milton Imob Admin - Administrator blocuri asociatii proprietari Bucuresti Afisari: 133
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 91
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Valea Calugareasca, nr. 8, sector 6
-------------------------
Phone: Telefon
  0728709707; 0741324432
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@administrator-blocuri.ro
  site: www.administrator-blocuri.ro
  facebook: MiltonImobAdmin

 
Servicii de administrare tehnica  
Detalii  

Aspectele tehnice ale administrarii unui imobil implica rezolvarea, luna de luna, a numeroaselor probleme care apar in cadrul imobilelor de locuit. Astfel, administratorul tehnic devine unii din oamenii cheie din cadrul asociatiei, persoana care trebuie sa aibe cunostiinte tehnice si capabilitati de comunicare foarte bune si, nu in ultimul rand, sa cunoasca foarte bine piata de bunuri si servicii. Avand o vasta experienta in domeniu, specialistii nostri va ofera cele mai bune servicii de administrare tehnica:

  •  Monitorizarea periodica a partilor comune si intocmirea la sfarsitul fiecarei inspectii a unui raport care va contine problemele constatate si propunerile de solutionare in vederea remedierii defectiunilor. Vor fi identificate inclusiv problemele aparute la instalatiile de folosinta comuna iar remedierea acestora va duce la eliminarea pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor
  •  Inspectarea cu acordul proprietarilor a proprietatii individuale in vederea constatarii defectiunilor aparute la instalatiile de uz comun
  •  Gasirea si supunerea spre analiza comitetului executiv a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii in vederea selectarii ofertei celei mai avantajoase
  •  Verificarea periodica a contoarelor de bransament conform prevederilor legale si in functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor in vederea verificarii facturarii corecte de catre furnizori
  •  Verificarea periodica a contoarelor de apartament
  •  Procurarea materialelor necesare intretinerii imobilului
  •  Procurarea materialelor necesare reparatiilor curente ale proprietatii comune
  •  Urmarirea realizarii contractelor incheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii
  •  Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora
  •  Controlul indeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat/contractat de asociatia de proprietari pentru curatenie, incarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte servicii
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Administrare eficienta  |  Administrare imobile  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Analiza piata  |  Apa plata  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica proprietati  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cod electronic  |  Comisia monitorizare cazuri malpraxis  |  Corpului fizic   |  Costuri de intretinere  |  Curatare ferestre  |  Curatare geamuri  |  Curatenie imobil  |  Curatenie periodica  |  Declaratii cont  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozit depuneri  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea statelor de plata  |  Depuneri declaratii impozit  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept bancar  |  Drept financiar   |  Evidenta personalului  |  Fiecare proprietate in parte  |  Fise fiscale  |  Foi varsamant  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Hotararea adunarii generale  |  Impozit chirii  |  Indiferent de nationalitate   |  Infiintare asociatie  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Inspectii tehnice periodice  |  Inspectii, mentenanta  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intretinere lunara   |  Lucrari si servicii  |  Mici reparatii  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Normele metodologice   |  Numerar operatiuni  |  Operatiunile derulate  |  Ordine plata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata intretinerii  |  Polita de asigurare  |  Pregatire juridica   |  Procedura somatiei recuperari creante  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri somatie plata  |  Program evidenta personalului  |  Recuperare a creantelor   |  Recuperarea cheltuielilor judecata  |  Registru de casa  |  Relatii contractuale   |  Servicii bancare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii mentenanta  |  Sesizari malpraxis  |  Sezonul rece  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Tehnici comunicare  |  Tehnici comunicare mediere  |  Urmarirea lucrarilor  |  Usi tehnice  |  Utilizarea listelor  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea registrului casa  |  Verificarea tehnica periodica  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.