• Monitorizarea periodica a tuturor partilor comune ale imobilului si intocmirea de fiecare data unui raport de monitorizare care va contine problemele constatate si propunerile de solutionare
  • Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora
  • Verificarea facturarii corecte de catre furnizori in functie de contoarele de bransament
  • Achizitionarea materialelor necesare curateniei si intretinerii imobilului
  • Verificarea periodica a contoarelor de apartament
  • Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si imbunatatirea confortului
  • Servicii de intretinere si reparatii-Mentenanta
  • Evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari
  • Intocmirea listelor lunare de plata
  • Intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor asociatiei de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementarile contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial
  • Depunerea declaratiilor fiscale
  • Plata furnizorilor de utilitati
  • Plata taxelor si impozitelor
  • Incasarea de la proprietari, la sediul asociatiei, a cotelor de contributie
  • Alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de asociatia de proprietari
  • Infiintarea Asociatiei (prin transformarea asociatiei de locatari in asociatie de proprietari, prin desprinderea de o asociatie mai mare sau infiintarea de noi asociatii)
  • Asistenta in recuperarea restantelor de la proprietari
  • Consultatii de natura imobiliara
  • Administrarea locuintelor individuale in numele proprietarilor
  • Sprijin in orice problema ivita in activitatea asociatiilor de proprietari