- Monitorizarea periodica a tuturor partilor comune ale imobilului si intocmirea de fiecare data unui raport de monitorizare care va contine problemele constatate si propunerile de solutionare
- Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora
- Verificarea facturarii corecte de catre furnizori in functie de contoarele de bransament
- Achizitionarea materialelor necesare curateniei si intretinerii imobilului
- Verificarea periodica a contoarelor de apartament
- Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si imbunatatirea confortului
- Servicii de intretinere si reparatii-Mentenanta
- Evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari
- Intocmirea listelor lunare de plata
- Intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor asociatiei de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementarile contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial
- Depunerea declaratiilor fiscale
- Plata furnizorilor de utilitati
- Plata taxelor si impozitelor
- Incasarea de la proprietari, la sediul asociatiei, a cotelor de contributie
- Alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de asociatia de proprietari
- Infiintarea Asociatiei (prin transformarea asociatiei de locatari in asociatie de proprietari, prin desprinderea de o asociatie mai mare sau infiintarea de noi asociatii)
- Asistenta in recuperarea restantelor de la proprietari
- Consultatii de natura imobiliara
- Administrarea locuintelor individuale in numele proprietarilor
- Sprijin in orice problema ivita in activitatea asociatiilor de proprietari