Înfiintare asociatii proprietari – Redactarea actelor Asociatiei, depunerea lor la Judecatorie in vederea obtinerii codului fiscal. Administrare financiar – contabila – Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare; – Citirea lunara a apometrelor pentru apa rece si a repartitoarelor de caldura; – Afisarea listelor de întretinere, cu explicatiile detaliate a cheltuielilor; – Contabilitatea asociatiei si a evidentei tuturor registrelor prevazute de lege; – Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale. Monitorizare si Administrare Tehnica – Monitorizare periodica pentru partile comune ale imobilului si întocmirea unui raport de monitorizare, care va contine problemele constatate; – Interventie rapida în caz de urgenta (ex: inundatie) în maxim 3h de la preluarea apelului si interventie în maxim 12 h pentru operatiuni minore (ex: înlocuire lampa, apometru, samd.); – Atragere de fonduri europene / nationale pentru renovarea sau îmbunatatirea condominiului; – Consultanta în audit, cenzorat si arhivarea documentelor; – Consultanta în problemele aparute în activitatea asociatiei de proprietari. – Digitalizare servicii – Puteti folosi telefonul, tableta sau calculatorul personal pentru a obtine de la distanta orice informatie doriti, în cel mai scurt timp sau puteti rezolva problema platilor în câteva minute. |