AGB Property Management - Societate de administrare imobile Bucuresti Afisari: 69
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 49
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Sargetia, nr 34-36, Sector 2
-------------------------
Phone: Telefon
  0722618539
-------------------------
Web: Internet
  email: office@agbadministrareimobile.ro
  site: www.agbadministrareimobile.ro

 
Servicii de administrare imobile Bucuresti si Ilfov  
Detalii  

Pentru oferta de pret sunati la 0722 618 539, in 24 de ore venim sa vedem imobilul si facem oferta de pret

Calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de încasare a cotelor de întretinere
Transparenta 100%: Interfata interactiva prin care se pot vedea: lista facturilor, copia lor ( scanate) modul în care au fost repartizate si platile efectuate
Avizier virtual în care pot fi afisate  rapoarte multiple pentru acces proprietari
Comunicarea cu locatarii este un aspect important al activitatii unei asociatii de proprietari – telefonic, SMS, Email, WP
Siguranta datelor: salvarea tuturor informatiilor pe un server securizat
Afisarea Listelor de Intretinere si a modalitatilor de plata 
Repartizarea facturilor de la furnizori si prestatori de servicii, în cadrul listelor lunare de întretinere . Calcularea si repartizarea penalizarilor aplicate de catre Asociatie sau de catre Furnizori
Calcularea în regim centralizat a consumurilor de apa în urma citirilor efectuate de Administrator (pentru contoare situate pe casa scarii) sau transmise de catre locatari (pentru contoare in interiorul apartamentelor)
Posibilitatea de a introduce indesii contoarelor de apartament (ex: apometre) si preluarea lor direct în program
Aplicarea deciziilor si hotarârilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului Executiv
Transmiterea de informatii catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizare a cheltuielilor lunare din cadrul listelor de intretinere 
Plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii
Intocmirea Registrului de casa
Intocmirea Registrului de banca
Intocmirea  registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii 
Incasarea cotelor de întretinere aferente fiecarui apartament  – Casierie / cont bancar al asociatiei /  Automate Self Pay / Orange Money
Verificare a starii subsolului, cailor de acces în imobil, spatiile comune
 Intocmeste referate de necesitate si prezinta oferte privind interventiile la partile comune si le prezinta Comitetului Executiv si Presedintelui
Verificarea periodica a contoarelor de apa din apartamente (daca este cazul) 
Participa la receptia lucrarilor în urma solicitarii Comitetului Executiv al Asociatiei ce nominalizeaza comisia de receptie la terminarea lucrarilor
Mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont
Monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Administrare server  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apometre reparatii  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Casa scarii   |  Contoare apa  |  Contoare apa reparatii  |  Furnizori de servicii   |  Infiintare asociatie  |  Infiintare societate  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea registrului casa  |  Intretinere apartamente  |  Modul de administrare  |  Recomandari   |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de reparatii  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Verificare informatii  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.