| | | Detalii | | | | - întocmirea statelor de plata si depunerea lor la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM);
- înregistrarea contractelor de munca, a deciziilor si a actelor aditionale la ITM;
- înregistrarea societatii si a contractelor de munca la ITM;
- întocmirea contractelor de munca si a oricaror modificari contractuale: acte aditionale, decizii etc. si înregistrarea acestora;
- întocmirea, depunerea si ridicarea cartilor de munca de la inspectorii ITM;
- întocmirea statelor de plata, avansuri, lichidari, fluturasi de salarii etc. cu asigurarea confidentialitatii;
- întocmirea fiselor de post;
- calculul indemnizatiilor de concedii medicale;
- întocmirea si eliberarea a oricarui tip de adeverinte catre salariati;
- administrarea tichetelor de masa;
- consultanta în recrutarea si selectia de personal;
- actualizarea electronica a registrului de evidenta a salariatilor;
- consultanta privind protectia muncii;
- întocmirea declaratiilor aferente salariilor si depunerea lor la institutiile abilitate;
- verificarea cunostintelor si instruirea initiala a personalului din departamentul financiar-contabil;
- ridicarea si depunerea carnetelor de munca.
| | | | | | |