Consultanta SMM si intocmire dosare (legislatie, documente, decizii). Pachetul STANDARD include urmatoarele servicii (consultanta SSM): - Organizarea activitatii de securitate si sanatate în munca (protectia muncii) la nivelul angajatorului si la nivelul fiecarui loc de munca din organizatie;
- Pregatirea si instruirea lucratorilor:
- la angajare;
- la locul de munca;
- periodic;
- Verificare prin teste a cunostintelor dobândite în domeniul securitatii si sanatatii în munca;
- Consultanta privind metode si mijloace de propaganda referitoare la securitatea si sanatatea în munca a lucratorilor;
- Completarea documentelor de protectie a muncii conform Legii nr. 319/2006, Normelor metodologice si legislatiei aferente;
- Elaborarea de instructiuni proprii de securitate si sanatate în munca pentru toate locurile de munca/posturile de munca;
- Consultanta privind autorizarea activitatii prestate de angajator si a punctelor de lucru din punct de vedere al protectiei muncii;
- Elaborarea documentatiilor privind modul de acordare a echipamentului individual de protectie, a materialelor igienico–sanitare, a alimentatiei de protectie în functie de riscurile si de conditiile de lucru (mediu toxic) stabilite în cadrul societatii;
- Verificarea efectuarii de catre conducatorii punctelor de lucru a testarii si verificarii cunoasterii normelor si normativelor în vigoare a personalului subordonat la locul de munca în perioada când consultanta nu este prezenta (în timpul orelor de program);
- Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;
- Elaborarea programului de instruire–testare la nivelul organizatiei;
- Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie al organizatiei;
- Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific prevazute la art. 101–107 din Legea nr.319/2006;
- Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate în munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
- Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;
- Evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;
- Evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic;
- Informarea angajatorului, în scris, asupra deficientelor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie.
Pachetul ALL contine, fata de serviciile standard oferite, urmatoarele: Intocmirea dosarului SSM (legislatie si documente, IPSSM–uri, decizii obligatorii în domeniul SSM) – se întocmeste la începutul colaborarii de catre firma noastra si cuprinde: - Decizie pentru delegarea atributiilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca;
- Decizie numire sef loc de munca;
- Decizie privind organizarea activitatii de instruire periodica;
- Fisa postului – cerinte SSM si PSI;
- Regulament de ordine interioara – cerinte SSM si SU;
- Masuri de prevenire a accidentelor de munca si îmbolnavirilor profesionale;
- Instructiuni specifice locurilor de munca din organizatie – I.P.S.S.M.;
- Instructiuni specifice pentru acordarea primului ajutor si în cazul unui pericol grav si iminent;
- Proceduri de cercetare a accidentelor de munca si acordarea EIP si materialelor igienico–sanitare;
- Autorizarea interna a lucratorilor;
- Planul de prevenire si protectie;
- Fise instruire SSM.
- Alte documente specifice.
- Legea nr.319/2006 – privind securitatea si sanatatea în munca;
- HG nr. 1425/2010 – privind normele metodologice de aplicarea a Legii nr.319/2006;
- HG nr. 1.048/2006 – privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;
|