Alma Mediators - Birou de Mediator Bucuresti Afisari: 238
Categorie: AFACERI >> Avocati, juristi Vizitatori: 125
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Calarasilor, nr 244, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0740023200; 0318044066
-------------------------
Web: Internet
  email: ana-maria@almamediators.ro
  site: www.almamediators.ro

 
Managementul conflictului  
Detalii  video  

NU exista organizatie fara conflicte (interne sau parteneriale), insa unde e limita dintre conflictul necesar-pozitiv si cel daunator-negativ?Deoarece conflictul este o „conditie in care doua sau mai multe parti par a fi incompatibile”, managementul conflictelor poate ajuta in prevenirea izbucnirii disputelor, in pastrarea disputelor sub control prin minimalizarea impactului negativ sau in folosirea conflictului pentru producerea de solutii inovatoare.

Desi cele mai multe cercetari s-au realizat in domeniul reducerii efectelor negative ale conflictului, in realitate, conflictul poate genera rezultate pozitive prin confruntarea perspectivelor diferite cu scopul de a produce solutii inovatoare.

DOMENII

  • in sectorul privat, mai ales atunci cand companiile sunt subiectul schimbarilor permanente, competitiei si presiunii economice
  • in relatiile parteneriale intragrup, intergup sau interpersonal

CARE SUNT PASII IN MANAGEMENTUL CONFLICTELOR?

  • Primul pas este constientizarea faptului ca exista o situatie conflictuala.
  • Urmatorul pas este analiza manifestarii si tipului conflictului. Tipurile de conflict pot fi:
    • Conflictul relational – conflictele relationale deriva din emotii, perceptii gresite ori stereotipuri, lipsa de comunicare intre parti sau chiar comportamentul negativ repetitiv al unei parti. Aceste conflicte reduc abilitatea partilor de a asigura calitate si performanta si au efecte negative asupra parteneriatului lor
    • Conflictul de date – conflictele de date apar ca urmare a omiterii de informatii, informare gresita, interpretare diferita/gresita a informatiilor. Aceste conflicte  pot produce intarzieri sau alte efecte negative asupra activitatii unei companii
    • Conflicte structurale – conflictul structural apare ca urmare a unor dezechilibre majore. Resurse fizice limitate sau autoritate limitata, constrangeri geografice, termene limita sau alti factori de timp, schimbari organizationale, pot face conflictele structurale sa para ca si o criza. Constientizarea partilor asupra acestui dezechilibru le poate aduce sa lucreze impreuna  pentru depasirea conflictului
    • Conflictul de interese – apare atunci cand o parte considera ca pentru satisfacerea propriilor nevoi, interesul si nevoile altor parti trebuie sacrificate. Acest tip de conflict distrage atentia de la indeplinirea obligatiilor de grup sau contractuale, aducand efecte negative asupra performantelor de grup sau contractuale
    • Conflicte de valori – apare atunci cand o parte incearca sa impuna altor/altei parti propriul sistem de valori (religie, ideologie, mod de viata). Deoarece valorile nu sunt negociabile, managementul conflictelor poate fi folositor doar in sensul recunoasterii si acceptarii de catre parti a sistemelor de valori diferite
  • Ultimul pas este alegerea metodei de abordare pentru stingerea conflictului: apelarea la instanta judecatoreasca sau folosirea unei terte parti specializata care analizeaza conflictul obiectiv si in toata complexitatea sa?
  • CUM  SE REALIZEAZA?

    • negociere interactiva– gasirea unei solutii creative in locul unui compromis
    • dialog- poate preveni izbucnirea conflictului
    • facilitare- sprijin in luare de decizii si ajungerea la acorduri privind interese complexe si multiple

    BENEFICII

    • cost diminuat, mod de rezolvare privat si confidential
    • management delegativ si preventiv
    • eficientizarea activitatii companiei si a oamenilor sai
    • control asupra dinamicii disputei
    • producerea de solutii inovatoare
     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
    Prezentare video
     
    lucrul in echipa  |  Acord de mediere  |  Acordul de vointa   |  Actiuni drept succesoral  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Arbitraj comercial  |  Asigurari auto  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari imobiliare  |  Asigurari munca  |  Asistate de avocat  |  Asistenta civila  |  Avantajele medierii parti  |  Avocat divort  |  Avocat partaj  |  Avocati juristi  |  Birou mediator  |  Biroul de mediator   |  Bunuri comune in timpul casatoriei   |  Cerere executare silita  |  Cheltuielile de deplasare  |  Codul procedura civila  |  Comunicarea cu clientii  |  Conform contractului  |  Consiliere profesionala  |  Constructii comerciale  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta auto  |  Consultanta civila  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta credite  |  Consultanta imagine  |  Consultanta leasing  |  Contracte de mediere   |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Control judiciar  |  Conventia partilor   |  Cost management  |  Creante comerciale  |  Credite imobiliare  |  Cursul de asigurari   |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri dans  |  Cursuri individuale  |  Cursuri managementul conflictului   |  Cursuri relatii clientii  |  Cursuri specializare  |  Deplasarea   |  Deschiderea succesiunii  |  Dispute rezolvate prin mediere  |  Divort acordul partilor  |  Domeniul dreptului civil  |  Drept civil  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Drepturi locative  |  Executarea silita  |  Experiente de peste ani   |  Experti evaluatori  |  Faza de judecata  |  Hotarare judecatoreasca  |  Inchiriere imobil  |  Inchirieri imobile  |  Incredintare minori  |  Leasing persoane fizice  |  Leasing auto  |  Limitele confidentialitatii   |  Lipsa presiunii  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii proprietari chiriasi  |  Litigiu de natura civila  |  Management calitate  |  Management timp  |  Managementul conflictului   |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Mediere conflicte  |  Mediere si consiliere  |  Medierea conflictelor munca  |  Mediul de afaceri  |  Mod de viata  |  Negociere si rezolvare de conflicte  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Onorariile avocatilor  |  Onorariului de plata  |  Partaj bunuri comune  |  Partaj succesoral  |  Partajul bunurilor  |  Partajul judiciar  |  Partajului succesoral  |  Pastrarea dreptului   |  Performanta companiei  |  Plangere penala  |  Planul control  |  Probleme familiale  |  Procedura de insolventa   |  Procedura medierii   |  Proceduri executare silita  |  Proceduri mediere conflicte  |  Protectia persoane  |  Raporturi de drept civil  |  Relatii comerciale internationale  |  Relatii contractuale   |  Relatii media  |  Relatiile de afaceri   |  Relatiile de familie  |  Restituirea bunurilor   |  Retragerea plangerii   |  Rezolvare a conflictelor  |  Rezolvarea problemelor   |  Sectorul privat  |  Sedintele de judecata  |  Sistem informatii  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Solutii domeniul it  |  Solutii permanente par  |  Solutionarea conflictului  |  Stabilirea domiciliului in romania  |  Stabilirea domiciliului minorului  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Taxa judiciara timbru  |  Taxele de timbru  |  Titlu de proprietate  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.