-
Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);
-
Verificarea stocurilor pe fiecare magazin in parte, identificarea si corectarea inadvertentelor;
-
Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie;
-
Emitere facturi catre clienti.
-
Inregistrarea facturilor externe in programul contabil;
-
Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil.
-
Analiza si statistica produselor vandute;
-
Evidenta nir-urilor si a bonurilor de consum;
-
Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa si descarcarea de Gestiune;
-
Inventarierea stocurilor aleatoriu si introducerea inventarelor in sistemul contabil;
-
Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia;
-
Inregistrarea extraselor bancare;
-
Intocmeste corect / la termenele stabilite, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
-
Mentinerea la zi a jurnalelor de vanzari si cumparari,intocmirea deconturilor de cheltuieli;
-
Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an