Amic Line - Contabilitate, consultanta fiscala, servicii de personal, Bucuresti Afisari: 315
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 363
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Camil Ressu, Nr. 3, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745533934
-------------------------
Web: Internet
  email: office@amicline.ro
  site: www.amicline.ro

 
Servicii de Personal - Salarizare  
Detalii  video  

Cand vine vorba de plata angajatilor, legile si Fiscul au facut din functia de salarizare un cosmar ce solicita oamenilor de afaceri mult timp si multe batai de cap.

Pe langa personalul angajat sa se ocupe de HR si salarizare, proprietarii de afaceri mici mai petrec in medie 8 ore pe luna pentru indeplinirea unor atributii de salarizare. Asta inseamna 12 zile pe an care ar putea fi folosite pentru vanzari, prospectarea de noi oportunitati, imbunatatirea produselor/serviciilor sau deservirea clientilor.

Noi oferim solutii de salarizare care satisfac nevoile afacerii dvs. si va permit sa faceti ceea ce stiti cel mai bine - sa conduceti societatea.

De ce sa externalizati servicii de salarizare?

  • Este mai eficient - Folositi-va personalul mai eficient si lasati-ne sa ne ocupam de salarizare si de detaliile juridice asociate. Reduceti suprasolicitarea, prin eliminarea nevoii de a avea personal specializat pentru salarizare.
  • Se economiseste timp - Serviciile noastre de Salarizare elimina sarcina de personalizare, actualizare si mentinere a sistemului de salariare propriu: fara introducere de date, fara studierea de actualizari legislative, fara griji.
  • Va permite sa va concentrati asupra competentelor de baza - Suntem profesinisti si va ajutam prin serviciile oferite sa va concentrati pe competentele de baza ale afacerii dvs. Suntem profesionisti contabili - beneficiati de experti care sa lucreze pentru si impreuna cu dvs.
  • Rapoarte complete si in timp - Beneficiati de de o mare varietate de rapoarte de salarizare usor de interpretat. 

Colaborand cu noi veti beneficia de gama completa de Servicii Personal ce include:

  • Furnizarea de consultanta in ceea ce priveste cerintele legale si procedura de inregistrare a contractelor de munca;
  • Intocmirea si depunerea contractelor de munca, precum si sprijinirea Clientului in actiunile intreprinse pentru desfacerea contractelor de munca;
  • Intocmirea si depunerea la Inspectoratul Teritorial de Munca a deciziilor si actelor aditionale;
  • Elaborarea statului de salarii si calculul salariilor si a contributiilor aferente pe baza contractelor de munca si a pontajelor primite de la Client;
  • Calculul indemnizatiilor de concediu medical, concediu de nastere, concediu crestere copil;
  • Intocmirea fluturasilor de salarii cu asigurarea unei depline confidentialitati;
  • Depunerea lunara a statelor de salarii la Inspectoratul Teritorial de Munca;
  • Realizarea, depunerea si actualizarea Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor;
  • Intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor lunare, trimestriale si anuale privind contributiile salariale pentru bugetul asigurarilor sociale si a fondurilor speciale;
  • Intocmirea si depunerea declaratiei 205;
  • Intocmirea de adeverinte de salariat;
  • Asistarea Clientului in caz de control al autoritatilor competente.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
intreprindere individuala  |  Actiuni comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Alegerea formei societatii  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Aporturi capital social  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asociatii si fundatii  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Capital social  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Codul fiscal  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Consecintele fiscale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta rezidenti  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contract leasing  |  Contracte civile  |  Contracte comodat  |  Contracte si conventii civile  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Cursuri cod fiscal  |  Cursuri persoane juridice  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratii conturi  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Echipa de profesionisti  |  Eficienta manageriala  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Firma contabilitate  |  Firme infiintare  |  Furnizori de servicii   |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Mod de viata  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modul contabilitate  |  Modul salarii  |  Natura juridica  |  Oportunitati afaceri  |  Ordine plata  |  Persoana juridica   |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Protectia datelor   |  Rambursari tva  |  Recuperarea datelor  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea problemelor   |  Salarizare personal  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Soft vanzari  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Sprijinul fondurilor ue   |  Taxe si impozite  |  Tichete cadou  |  Tichete masa  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.