Cursul de Notiuni Fundamentale de Lucrator în Comert ( “Customer Care” ) este dedicat celor care doresc sa îsi îmbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa învete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudine potrivita. Obiectiv Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti. Beneficiile cursantilor la finalul cursului Customer Care: Identifica stilurile comportamentale ale oamenilor Afla cum pot sa ofere servicii de calitate Au mai bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii Stiu cum sa ofere feedback pozitiv Înteleg importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea Agenda propusa pentru training Notiuni Fundamentale de Lucrator în Comert 1) Imaginea de sine si publica apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts) beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei 2) Drepturile clientului tratamentul nediferentiat promptitudinea calitatea asteptata bonul de casa 3) Eticheta în relatia cu clientul prima impresie servirea atitudinea – zâmbetul face diferenta finalizarea comenzii 4) Crearea relatiei cu clientul identificarea – client nou sau vechi ancorarea crearea raportului retentia si fidelizarea 5) Elemente de vânzare abordarea identificarea nevoilor prezentarea solutiei si a alternativelor influentarea închiderea vânzarii up-selling 6) Tratarea reclamatiilor 7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei |