ervicii de asistenta de la distanta pentru SISTEME DE VANZARE SI GESTIUNE. Beneficiile contractului: -
Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului, nelimitat in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00. -
Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei). -
Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune. -
Personalizare rapoarte (in limita a doua rapoarte pe luna). -
Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme). -
Personalizare formate de etichete. - Configurare echipamente.
-
Asistenta este asigurata in limba romana si engleza. - Asistenta se acorda in limita a 4 ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).
Servicii incluse |