Apiall Administrare Imobile Bucuresti Afisari: 343
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 220
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Prevederii, Nr. 13A, sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0766462635; 0721673468
-------------------------
Web: Internet
  email: office@apiall.ro
  site: www.apiall.ro

 
Administrare financiara  
Detalii  

Organizarea contabilităţii in partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice (Soft BlocManager).

Gestionarea bunurilor materiale şi a fondurilor băneşti.

Întocmirea listelor lunare de plată şi afişarea acestora.

Încasarea, în locul pus la dispoziţie de către Asociaţie a cotelor de contribuţie a proprietarilor la cheltuielile curente ale Asociaţiei de Proprietari precum şi a altor venituri cuvenite Asociaţiei.

Calcularea şi încasarea penalizărilor conform Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Asociaţiilor de Proprietari, a Hotarârii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 şi a sistemului aprobat de Adunarea Generală.

Întocmirea şi păstrarea evidenţelor contabile şi a registrelor Asociaţiei de Proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei şi Finantelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la reglementările contabile privind organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă de către persoanele juridice fără scop patrimonial.

Întocmirea şi depunerea, semestrial, a situaţiei elementelor de activ si pasiv ale Asociaţiei de Proprietari la Primaria de sector, conform Legii nr. 230/2007.

Întocmirea si depunerea declaraţiilor fiscale necesare la Administraţia Financiară de care aparţine beneficiarul.

Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind contribuţiile la asigurarile sociale pentru remuneraţiile personalului angajat.

Plata impozitului şi contribuţiilor datorate de Asociaţia de Proprietari pentru remuneraţiile personalului angajat.

Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv, a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificări financiar-contabile ale Asociaţiei de Proprietari.

Întocmirea şi prezentarea anuală, în adunarea generală a Asociaţiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
video interfoane  |  Accesul in imobil  |  Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Administrare servere  |  Administratia finantelor  |  Apartamente noi  |  Ascensoare electrice  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Consultanta management  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Contract intretinere  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Costuri de intretinere  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie intretinere  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Domeniul juridic  |  Elemente retea  |  Format electronic   |  Instalatiile aferente  |  Intretinere apartamente  |  Management asociatii proprietari  |  Management general  |  Natura juridica  |  Plata intretinerii  |  Polita de asigurare  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Servicii adiacente  |  Servicii de reparatii  |  Soft financiar  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Tehnica birou  |  Video interfoane  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.