Consultanta si Audit in domeniul Resurselor Umane si Salarizarii - Analiza si consultanta in domeniul organizarii/reorganizarii firmei – inclusiv documentele organizatorice (organigrama, stat functii, regulament de organizare si functionare, regulament intern);
- Auditul activitatii de resurse umane – axat pe administrare de personal, documente aferente, aplicarea prevederilor legislative in domeniu consultanta pe probleme legislative – aplicarea prevederilor legislatiei muncii;
- Consultanta in domeniul cercetarilor disciplinare, concedierilor consultanta pe probleme de negocieri colective;
- Consultanta in domeniul transferului intreprinderii, unitatii sau al unor parti ale acestora (divizari, fuziuni, externalizari de activitati) – proceduri si documente ce vizeaza transferul drepturilor si obligatiilor din contractele individuale de munca;
- Consultanta/elaborare proceduri in diverse segmente ale activitatii: politici motivationale, sisteme de recompense, implementarea managementului pe obiective.
Consultanta Financiara si Fiscala - Analiza si dezvoltarea sistemului de management financiar;
- Strategii de diversificare a veniturilor;
- Consultanţă în atragerea de fonduri europene;
- Consultanţă în diversificarea clienţilor;
- Consultanţă în fidelizarea clienţilor;
- Consultanţă în atragerea credite;
- Informarea periodica privind modificarile legislative
|