Astăzi organizațiie concurează pe două piețe: una a produselor și serviciilor pe care le produc și una a talentelor , pentru a-i atrage și reține pe cei mai buni profesioniști. Succesul pe piața de business depinde din ce în ce mai mult de succesul pe piața talentelor. Iar un factor esențial de succes pe aceasta din urmă este preocuparea pentru instruirea și dezvoltarea profesională a personalului, care, în organizațiile moderne, este privită ca o investiție și nicidecum ca o cheltuială. Programele de dezvoltare sub emblema APT, au fost construite pe baza experienței dobândite de specialiștii noștri în relație cu câteva mii de angajați în cadrul contractelor de servicii BPO. De-a lungul timpului, ne-am confruntat cu multiple situații – de la realizarea programelor de orientare a noilor angajați, la programe adaptate, complexe, de durată, pentru îmbunătățirea competențelor prin învățare experiențială. Oferta noastră este construită flexibil și modular, putând astfel să răspundem rapid și optim cerințelor specifice ale clienților. Putem livra atât traininguri standard pe teme uzuale, cât și programe personalizate. Toate pot fi livrate atât în limba română, cât și în engleză. Dispunem de o echipă dinamică de traineri și consultanți cu experiență și de colaborarea sinergică cu ceilalți specialiști ai grupului pentru derularea cu succes a unor proiecte complexe capabile să traducă obiectivele organizaționale în acțiuni concrete, eficiente cu impact direct asupra capitalului uman al clienților noștri. Construirea unui program de dezvoltare adaptat pentru un client, presupune parcurgerea următoarelor faze: - Determinarea profilului de job al participanților.
- Evaluarea diferenței între nivelul curent al abilităților și cel cerut de job/ obiectivele organizației.
- Stabilirea modulelor de training necesare a fi incluse în program.
- Construirea programului folosind un mix de instrumente care să favorizeze învățarea (blended learning).
- Monitorizarea desfășurării programului de dezvoltare.
- Evaluarea rezultatelor pe parcursul și la finalul programului de dezvoltare.
- Raportare și consultanță oferite clientului post program.
Gama APT de servicii în domeniul dezvoltării personalului, cuprinde: - Identificarea nevoilor de dezvoltare individuale.
- Diagnoza la nivel de echipă sau organizație.
- Structurarea programelor şi planurilor de dezvoltare individuale și de echipă și susținerea implementării acestora.
- Organizarea și susținerea de seminarii și cursuri standard sau adaptate în domeniile: abilități personale, management, resurse umane, afaceri, managementul calității, management de proiect.
- Organizarea și susținerea de cursuri deschise (cu certificare CNFPA).
- Consultanță pentru implementarea și derularea programelor de dezvoltare pentru trainerii interni ai companiei client.
Cursurile și seminariile pot fi organizate și la sediul nostru unde avem toate dotările necesare livrării unui serviciu de calitate. |