AudiTax Expert Consulting - Contabilitate si expertiza contabila, Bucuresti Afisari: 317
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 200
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Victoriei, Nr. 155, Bl D1, Tronson 7, Et. 6, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0786407488; 0213212202; 0213212248
-------------------------
Web: Internet
  email: office@auditaxexpert.ro
  site: www.auditaxexpert.ro
  facebook: Auditax-Expert-Consulting-681839005267700/

 
Servicii Inventariere stocuri/patrimoniu  
Detalii  

 Legislatia financiar contabila din Romania prevede obligatia pentru toate companiile de a efectua minim o inventariere anuala a patrimoniului companiei.

Tipuri de inventariere

  Inventarierea anuala – obligatorie pentru toate companiile, etapa premergatoare intocmirii situatiilor financiare anuale.

  Inventarierea periodica – se realizeaza in scopul identificarii si diminuarii riscurilor de pierderi din patrimoniul companiei, efectuata integral sau partial prin sondaj.

  Inventarierea ocazionala – se efectueaza la predarea – primirea unei gestiuni, la fuzionarea unor companii, la determinarea lipsurilor in urma unor calamitati etc.

  Inventarierea inopinata – se efectueaza in cazul aparitiei unor informatii sau suspiciuni referitor la lipsuri din patrimoniu sau fraude.

Categorii de active inventariate:

  • Inventariere mijloace fixe
  • Inventariere obiecte de inventar
  • Inventariere stocuri materii prime
  • Inventariere stocuri de marfuri
  • Inventariere imobilizari corporale in curs de executie

Procedura de inventariere consta in:

  • Verificam existenta fizica a activelor / stocurilor de inventariat.
  • Alocam numere de inventar pentru mijloace fixe si obiecte de inventar.
  • Etichetam activele respective pentru identificare facila (in cazul in care nu exista serii).
  • Comparam existenta fizica a activelor cu cea faptica si in cazul existentei de neconcordante intre acestea acordam asistenta pentru trecerea la pierderi a lipsurilor, in limita normelor de perisabilitate acceptate legal si pentru trecerea la pierderi a stocurilor degradate calitativ, care nu mai pot fi valorificate.
  • Intocmim raportul de inventariere .
  • Transpunem datele si rapoartele pe suport electronic.
 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
energia qi  |  inventar mijloace fixe  |  inventarierea patrimoniului  |  Active financiare  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza structurilor financiare   |  Asistenta controale fiscale   |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta executie  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Capital social  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificate constatatoare  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cod caen  |  Consultanta calitate  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta impozite  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Datele de identificare   |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Domeniul resurselor umane  |  Evidenta personalului  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Fiselor de post   |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Inspector resurse umane  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Mijloace fixe  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Numere inventar  |  Parti sociale   |  Raport expertiza  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.