D&D Audit Expert Services - Consultanta fiscala, resurse umane, infiintari societati, Bucuresti Afisari: 148
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 91
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Colentina, nr 16, bl. A2 Complex Rose Garden, sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0724506428
-------------------------
Web: Internet
  email: office@expertauddit.ro; andreeachiran.contabilitate@yahoo.com
  site: www.expertauddit.ro
  facebook: contabilitate.audit.resurseumane/

 
Contabilitate completa  
Detalii  

Orice persoana fizica sau juridica care desfasoara activitate economica sau care obtine venituri au obligatia sa conduca contabilitatea proprie, respectiv contabilitatea financiara si, dupa caz, contabilitate de gestiune, sa înregistreze actele contabile, sa prelucreze si sa pastreze documentele înregistrate in programul de contabilitate. Fie contabilitatea este întocmita in cadrul unui departament intern fie internalizat, contabilitatea fiind întocmita de catre o companie specializata pe domeniul financiar-contabil, contabilitatea trebuie întocmita conform cadrului legislativ aflat in vigoare in Romania.

O contabilitate bine întocmita este, de asemenea, un beneficiu pentru afacere, aceasta ajutând la administrarea si controlul finantelor, planificarea dezvoltarii si asigura oferirea de servicii mult mai eficiente.
Schimbarile legislative si fiscale din Romania va pot lua prin surprindere si necesita alocarea unei perioade de timp optime in vederea îndeplinirii tuturor obligatiilor fiscale.

  • asistenta privind întocmirea documentelor contabile primare in functie de specificul activitatii;
  • înregistrarea documentelor pe articole contabile in programul de contabilitate;
  • solicitarea documentelor constatate lipsa;
  • întocmirea evidentei sintetice si analitice a furnizorilor / clientilor;
  • întocmirea registrului de casa, jurnalelor de banca in lei si in devize;
  • întocmirea nir-urilor, bonurilor de consum, a deconturilor de cheltuieli, etc.;
  • întocmirea evidentei mijloacelor fixe si calcularea amortizarii, precum si a obiectelor de inventar;
  • întocmirea balantei de verificare lunare, efectuarea tuturor verificarilor aferente închiderii de luna;
  • întocmirea jurnalelor de vânzari si de cumparari;
  • întocmirea registrului jurnal;
  • întocmirea registrului inventar;
  • întocmirea registrului mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, etc.;
  • întocmirea declaratiilor lunare, semestriale si anuale;
  • calcularea taxelor si impozitelor de plata catre bugetul de stat si întocmirea ordinelor de plata pentru achitarea acestora la termenele prevazute de lege;
  • Întocmirea si depunerea bilantului contabil anual si semestrial
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Acte aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actelor constitutive  |  Activitatea de lichidare  |  Activitati contabilitate  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Administrarea unei organizatii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta permanenta  |  Asociatii si fundatii  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Baza logistica  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Capital social  |  Certificat fiscal   |  Certificate constatatoare  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Clauza de confidentialitate  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Codul fiscal  |  Constructii locuinte  |  Consultanta civila  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta industrie alimentara  |  Consultanta juridica  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contracte comodat  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Dizolvare companii   |  Dizolvare firma  |  Dizolvari societati  |  Dosarului starea civila  |  Echipa specialisti  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitele si taxele locale  |  Infiintare firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari srl  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare companii   |  Lichidare firma  |  Lichidare voluntara  |  Lichidari de societati  |  Lichidari firme  |  Mediul de afaceri  |  Modificare acte constitutive societati  |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificari acte constitutive  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Obiecte uz personal  |  Obligatiilor fiscale  |  Opinii juridice   |  Organ intern  |  Parti sociale   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Planificarea afacerii  |  Plata impozitelor  |  Proiecte constructii  |  Proiecte imobiliare  |  Proiecte locuinte  |  Radiere firma  |  Radieri puncte lucru  |  Radieri societati  |  Rapoarte financiare  |  Recodificari caen  |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea de acte aditionale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea litigiilor  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Schimbari denumire firma  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii salarizare  |  Situatiile financiare  |  Societati infiintari  |  Solutii domeniul it  |  Taxe si impozite  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.