Unitatea MECHATRONIC se formeaza in cazul cutiilor de viteze unde blocul hidraulic contine si calculatorul transmisiei (TCM). Solutia unitatii Mechatronic este din ce in ce mai des folosita de producatorii cutiilor de viteze, precum ZF, Mercedes, Borg Warner. Testarea inainte si dupa reconditionare se face cu ajutorul dispozitivului special „Hydratest Valve Body Machine”, consacrat de catre producatorul englez Cottingham Engineering. In procesul reconditionarii sunt folosite piese originale ale unor producatori de renume (ex: Sonnax, ZF). Exemple de blocuri hidraulice pe care le reconditionam: Bloc hidraulic ZF 6HP26, 6HP19 (echipeaza cutie automata BMW, Audi, Jaguar) Bloc hidraulic ZF 8HP45, 8HP55 (echipeaza cutie automata BMW, Audi, Jaguar) Bloc hidraulic Mercedes 722.6 si 722.9 Bloc hidraulic TF60( echipeaza cutie 6 trepte VW Golf, Audi A3, Mini Cooper) Bloc hidraulic TR60 (echipeaza cutie VW Touareg, Audi Q7, Porsche Chayenne) Bloc hidraulic TR60 (echipeaza cutie VW Touareg, Audi Q7, Porsche Chayenne) Simptome posibile ale unui bloc hidraulic defect: Schimbarea vitezelor se face cu soc. Se poate simti soc atat la schimbari superioare(ex. 2-3) cat si inferioare (ex. 2-1) Intarzierea schimbarii vitezelor Neselectarea unei viteze(la schimbarea vitezei urmatoare motorul se tureaza dar viteza nu) La selectarea unei viteze cuplarea nu este ferma. Motorul se tureaza cateva zeci de ture, se cupleaza treapta si abia apoi creste si viteza masinii Diverse coduri de eroare specifice(Solenoids short to ground, short to plus, etc.) |