Acreditare: Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. În urma absolvirii examenului final, participantii vor primi certificate de absolvire recunoscute de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei si în Uniunea Europeana. În acest moment, pe piata muncii este foarte important contactul dintre client si persoana care asigura bunurile sau serviciile. De aceea, angajatorii considera esentiala abordarea centrata pe client a anagajatilor sai. Scopul cursului nostru este de a demonstra ca o mai mare atentie acordata clientului aduce beneficii tuturor si în special tie. Ce înseamna sa fii orientat catre client, catre nevoile acestuia? Înseamna ca ai dorinta de a veni în întâmpinarea solicitarilor clientului. Ce abilitati îmi voi dezvolta în urma acestui curs? - Abilitatea si dorinta de a satisface nevoile si interesele clientului
- Manifestarea empatiei fata de nevoile si interesele clientului
- Abilitatea de a folosi strategii de negociere în relatiile cu clientul
- Relationarea cu clientul si dupa încheierea tranzactiei
- Manifestarea diplomatiei in relatiile cu diferite tipuri de clienti
- Abilitatea de ajustare a serviciilor si produselor in functie de nevoile clientului
|