Domeniul afacerilor a devenit cu adevarat global si putem vorbi, in debutul secolului XXI, de o comunicare aproape instantanee. Abilitatea de a tine pasul cu schimbarile, intelegerea modului in care comunicarea evolueaza si posibilitatea de a tine pasul cu acestea constituie elementele de baza pentru obtinerea unui avantaj competitiv pe care specialistii isi bazeaza succesele. Folosim diverse modalitati de comunicare in diferite situatii si constatam ca este tot mai necesara o pregatire de specialiatte periodica, pentru a dezvolta si antrena abilitatile prin care interactionam cu clientii, partenerii si chiar cu colegii. Arta conducerii, realizarile profesionale, atingerea scopurilor si indeplinirea obiectivelor organizationale necesita tot mai mult lucrul in echipa, ceea ce face indispensabila o comunicare de calitate, concisa, eficienta, rapida. Pentru a putea veni in intâmpinarea necesitatilor de comunicare pe care le are orice organizatie, indiferent de natura ei, formatorii BiG Media Relatii Publice ofera modalitati variate care faciliteaza transmiterea cunostintelor, asimilarea si aplicarea lor in viata de zi cu zi a organizatiei. In acest scop, BiG Media Relatii Publice ofera un pachet complet de servicii, individualizat conform necesitatilor si cerintelor fiecarui client. Pentru orice companie interesata, firma noastra ofera un pachet de servicii complet, care ofera garantia calitatii si a obtinerii celor mai bune rezulate, dupa cum urmeaza: 1. Evaluare necesitati formare In functie de dorinta clientilor, BiG Media Relatii Publice face o evaluare a necesitatilor de comunicare si training la nivel de departament sau orgnaizatie. Pe baza acestei evaluari se propune apoi un pachet de cursuri personalizat, menit sa acopere nevoia de pregatire evidentiata prin cercetarea initiala. 2. Activitatile de formare propriu-zisa BiG Media Relatii Publice ofera clientilor trei pachete standard, in functie de scopul pe care il urmaresc: a) Comunicarea personala: Comunicare persuasiva, Negociere, Discurs Public, Manipulare si Evitarea Manipularii, Tehnici de Ascultare si Comunicare, Managementul timpului, Comunicare in Fata Camerelor de luat vederi. b) Comunicare organizationala: Comunicare interna, Comunicare externa, Gestionarea crizelor, Managementul schimbarii, Knowledge Management, Auditul comunicarii. c) Managementul imaginii organizatiei: Relatii Publice – Tactici si Strategii, Planificarea si evaluarea activitatilor de comunicare, Organizarea de evenimente, Responsabilitate Sociala (CSR), Lobby si Advocacy, Relatii cu mass-media, Comunicare New Media. Fiecare subiect de curs din pachete este adaptat nivelului particular de cunostinte, duratei propuse, raportului dorit intre teorie si practica, precum si altor elemente, astfel incât sa ofere cele mai bune rezultate in cel mai scurt timp. Structura cursurilor Cursurile propuse de BiG Media Relatii Publice au o structura flexibila, adaptata necesitatilor fiecarui client. Cursurile contin o parte teoretica, in care sunt prezentate notiunile specifice subiectului abordat – cu un grad de detaliere in conformitate cu nivelul stabilit al cursului – si o parte practica – in general mult mai consistenta – care are rolul de a aplica noile cunostinte pe exemple date si de a le sedimenta prin exercitii si simulari de situatii. Partea practica urmareste, prin diverse exercitii asistate de formator si chiar de camera video, crearea de abilitati si deprinderi conforme cu cerintele cursului , precum si corectarea sau eliminarea reactiilor negative fata de o anumita situatie. In finalul exercitiilor practice formatorul analizeaza si comenteaza cu participantii la curs activitatile conduse. 3. Evaluarea activitatii de formare Activitatile de formare sunt niste procese de invatare care se evalueaza cu mare atentie, pentru a se putea masura cu acuratete rezultatele obtinute. Fiecare cursant este evaluat prin diverse metode si apoi rezultatele obtinute sunt comunicate, alaturi de sugestii pentru cresterea randamentului si nivelului de succes in activitatile ulterioare. PRETURI Pretul unui modul de curs este de doar 200 de euro/persoana pentru sesiunile de training desfasurate la sediul companiilor BiG Media Relatii Publice ofera si posibilitatea combinarii activitatilor de formare cu activitati de team-building, conduse si facilitate de catre echipa de training, in diverse locatii din afara Bucurestiului. Avantajele acestor activitati combinate constau in faptul ca participantii sunt scosi din stresul activitatilor zilnice si isi pot concentra atentia numai asupra activitatilor de formare, iar activitatile sunt astfel concepute incât sa intareasca echipa, sa dezvolte abilitatile practice de comunicare si de relationare in cadrul grupului. Pretul unei sesiuni de training in afara localitatii se negociaza in functie de locatia aleasa de compania solicitanta. |