Inspectarea proprietatii comune la intervale regulate de timp, in vederea identificarii problemelor si a reparatiilor necesare; Efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare etc). Asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri; Aprovizionarea cu materiale pentru curatenie si consumabile; Controlul privind prestarile serviciilor de curatenie astfel incat sa se efectueze corespunzator conform obligatiilor; Citirea lunara a apometrelor de apa(daca se afla pe scara) si calcularea costui fiecarui apartament aferent consumului; Prezentarea de oferte privind prestarile de servicii sau achizitia de bunuri pentru spatiile comune, oferte de pret precum si informatii complete, astfel incat Comitetul Executiv sa poata alege cea mai buna oferta raport pret-calitate; Monitorizarea in cazul contractelor incheiate de prestari sau realizare servicii, pentru a se efectua corespunzator si a se finaliza corect conform termenilor stabiliti in contract; Va punem la dispozitie parteneri de prestari servicii necesare tuturor Asociatiilor de Proprietari. |