Servicii oferite de compartimentul de medicina muncii conform legislatiei in vigoare: - participarea la evaluarea riscurilor privind imbolnavirile profesionale si accidentele de munca;
- monitorizarea starii de sanatate a angajatilor prin:
- examene medicale la angajare
- examen medical de adaptare
- control medical periodic
- examen medical la reluarea activitatii
- stabilirea aptitudinii in munca si eliberarea fisei de aptitudine;
- indrumarea activitatii de reabilitare profesionala, reconversie profesionala, reorientare profesionala in caz de accident de munca, boala profesionala, boala legata de profesie, afectiuni cornice;
- supravegherea femeilor insarcinate si protectia maternitatii la locul de munca
- consilierea angajatorului privind organizarea muncii, amenajarea ergonomica a locului de munca, utilizarea in conditii de securitatea substantelor folosite in procesul muncii, precum si repartizarea sarcinilor de munca, tinind seama de capacitatea si aptitudinile angajatilor de a le executa;
- consilierea angajatorului privind elaborarea strategiei de securitate si sanatate la locul de munca;
- efectuarea unor investigatii medicale (recoltari analize, EKG, audiometrie, probe functionale respiratorii, etc.) la sediul societatii dumneavoastra, in cazul in care aceasta dispune de spatii special amenajate, cu respectarea conditiilor de igiena impuse de legislatia sanitara in vigoare.
|