Bloc Expert Admin administrare imobile Bucuresti Afisari: 313
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 193
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0724344454; 0734140004
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@blocexpertadmin.ro
  site: www.blocexpertadmin.ro

 
Administrare financiara  
Detalii  video  

Administrare financiară Organizarea ?i conducerea contabilită?ii în partidă simplă

  • Întocmirea tuturor registrelor cerute de legislaţia în vigoare;
  • Întocmirea lunara şi depunerea semestriala a situaţiei elementelor de activ şi pasiv ale Asociaţiei la Primăria de care apartine;
  • Depunerea declaraţiilor fiscale lunare şi anuale către ANAF;
  • Întocmire state de plată pentru salariaţi;
  • Întocmire şi depunere REVISAL (registrul angajatilor) catre ITM;
  • Întocmirea listei de întreţinere şi afişarea acesteia;
  • Afisarea incasarilor si cheltuielilor lunare la avizier;
  • Calculul penalizărilor de întârziere la plata întreţinerii;
  • Calculul consumului de apă caldă şi apă rece pentru fiecare proprietate individuală pe baza consumurilor declarate de fiecare proprietar/chirias.

Gestionarea fondurilor băneşti ale Asociaţiei:

  • Încasarea de la proprietari, la sediul Asociaţiei, a cotelor de contribuţie si depunerea acestora în contul curent;
  • Plata impozitelor şi a contribuţiilor sociale datorate de către Asociaţia de Proprietari aferente remuneraţiilor personalului angajat;
  • Întocmirea ordinelor de plată sau plata directă către furnizorii de utilităţi şi servicii.

Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unei eventuale verificări. Administrare tehnică

  • Inspectarea saptamanala/ ori de cate ori este necesar a proprietăţii comune în vederea înlăturării defectelor apărute la instalaţiile de folosinţă comună;
  • Inspectarea curateniei;
  • Înştiinţarea comitetului executiv şi luarea măsurilor necesare pentru efectuarea la timp şi eficient a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii;
  • În vederea îmbunătăţirii sau reparării spaţiilor comune, căutarea furnizorilor de servicii care satisfac cerinţele de preţ, durată de execuţie, calitate, şi prezentarea ofertelor acestora;
  • Transmiterea lunara a indexului contoarelor aferente utilităţilor Asociaţiei de Proprietari;
  • Urmărirea realizării contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru: utilitati, reparaţii, imbunatatiri, servicii curatenie s.a.;
  • Citirea contoarelor de apa – anual in apartamente/lunar daca sunt situate pe casa scarii;
  • Întocmirea rapoartelor privind starea tehnică a imobilului – de cate ori este nevoie.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
corectitudine  |  Accesorii iluminat  |  Acordul de asociere  |  Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Apa plata  |  Asociatii proprietari  |  Casa scarii   |  Consumului de timp  |  Curatenie apartamente  |  Curatenie lunara  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Curatenie saptamanala  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Deratizare  |  Dezinsectie, deratizare  |  Echipa tanara   |  Efectuarea curateniei  |  Externalizarea serviciilor   |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Instalatiile aferente  |  Intretinere generala imobile  |  Legislatia in vigoare  |  Mopuri profesionale  |  Plata impozitelor  |  Produse de curatenie  |  Produse curatenie  |  Produse dezinfectie  |  Produse electrice  |  Produse profesionale de curatenie  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Servicii dezinsectie, deratizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de reparatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.