BMC Management & Consulting - Avize, acorduri, autorizatii Bucuresti Afisari: 183
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Autorizatii si avize de construire Vizitatori: 112
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Nicolae Filipescu, Nr.53, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0799393595
-------------------------
Web: Internet
  email: office@bmc-consulting.ro
  site: www.bmc-consulting.ro
  facebook: bmcmc19

 
Infiintare ONG  
Detalii  

Rezervarea denumirii;
Redactarea documentelor aferente sediului social;
Redactarea documentelor constitutive - Act Constitutiv si Statut;
Întocmirea dosarului pentru instanta;
Depunerea dosarului si solutionarea acestuia in instanta;
Obtinerea Certificatului de Înregistrare Fiscala de la ONRC;
Depunerea dosarului la banca la care se doreste contul curent.
 

Dosarele se vor depune în termen de 24-48 de ore de la primirea completa a documentatiei necesara, în functie de complexitate si programul de lucru cu publicul al autoritatilor.

Dovada disponibilitate denumire, eliberata de Ministerul Justitiei - 36 lei.

Taxa judiciara de timbru - 100 lei.

Termenul de eliberare difera în functie de instanta.

Termenul de ridicare al documentului este de maxim 24 de ore de la eliberare.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte aditionale  |  Activitati comerciale  |  Actualizare site  |  Administrare retele  |  Aprovizionare consumabile  |  Arhitectura proiectare  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Asistent manager   |  Autorizatii de construire   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii si avize de construire  |  Avize constructii  |  Avize pentru constructii  |  Avize, puz, pud, pug  |  Cadastru terenuri  |  Capital social  |  Cod caen  |  Consultanta business  |  Consultanta comerciala  |  Contabilitate primara  |  Erori de redactare  |  Erori materiale  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Infiintare firme  |  Instalatii complete  |  Management proiect  |  Modificare a datelor  |  Modificare de sediu  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Negocieri contracte  |  Numarul de asociati  |  Obtinere autorizatii construire  |  Oficiul registrului comertului  |  Organizare contabilitate  |  Pachet servicii  |  Proiect de cadastru  |  Proiect management  |  Proiectare urbanism  |  Pug, puz, pud  |  Radieri puncte lucru  |  Recrutare personal   |  Redactare acte   |  Redactare acte aditionale  |  Reducerea capitalului social  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea problemelor   |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii arhitectura  |  Servicii cadastru  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Site industriale  |  Societate de consultanta  |  Spatii de birouri  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.